Η ταινία της ζωής της μπορεί να αποδειχθεί για τη Νάταλι Πόρτμαν ο «Μαύρος Κύκνος» του Ντάρεν Αρονόφσκι, αφού στη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας γνώρισε τον αρραβωνιαστικό της και πατέρα του παιδιού που πρόκειται να φέρει στον κόσμο σε λίγο καιρό. Πέραν των προσωπικών στοιχείων, η 29χρονη Πόρτμαν είναι πιθανόν να κερδίσει και το πρώτο της Όσκαρ για την συγκλονιστική ερμηνεία της στη μάχη του καλού με τον κακό της εαυτό μέσα από την εξαιρετική απόδοση των συμβολισμών της ταινίας.

Το πρώτο της Όσκαρ ενδέχεται να κερδίσει φέτος και η 53χρονη Ανέτ Μπένινγκ για την ερμηνεία της στην ταινία «Τα Παιδιά Είναι Εντάξει» της Λίζα Κολοντένκο. Υποδύεται τη δυναμική σύζυγο σε ένα ομοφυλοφιλικό ζευγάρι που έχει αποκτήσει δύο παιδιά με τεχνητή γονιμοποίηση. Ξαφνικά τα παιδιά εμφανίζουν στη ζωή του ζευγαριού τον βιολογικό τους πατέρα, ο οποίος φέρνει ανατροπές ως το τρίτο πρόσωπο σε έναν συμβατικό γάμο.

Το δεύτερο Όσκαρ της καριέρας της διεκδικεί η Νικόλ Κίντμαν για την ερμηνεία της στην ταινία «Απώλεια» του Τζον Κάμερον Μίτσελ. Υποδύεται την τραγική μητέρα που χάνει ξαφνικά το παιδί της σε δυστύχημα. Μετά το γεγονός η ηρωίδα όσο και ο σύζυγός της προσπαθούν να επαναπροσδιορίσουν τη ζωή τους μέσω διαφορετικών δρόμων.

Στη λίστα των υποψηφίων για το Όσκαρ α’ γυναικείου ρόλου βρίσκεται και η Τζένιφερ Λόρενς για την ερμηνεία της στην ταινία «Στην Καρδιά του Χειμώνα» της Ντέμπρα Γκράνικ. Μέλος μιας προβληματικής οικογένειας η 17χρονη Ρη -την οποία υποδύεται η Τζ.Λόρενς- κάνει ό,τι μπορεί για να την κρατήσει ενωμένη απόντος του πατέρα της. Φτάνει να βάλει τη ζωή της σε κίνδυνο για να σώσει το σπίτι τους, το οποίο ο πατέρας της έβαλε εγγύηση για να βγει από τη φυλακή.

Η λίστα ολοκληρώνεται με την Μισέλ Γουίλιαμς για το ρόλο της στην αισθηματική ταινία «Blue Valentine» του Ντέρεκ Σίανφρανς. Ένα νεαρό παντρεμένο ζευγάρι, που προέρχεται από προβληματικές οικογένειες, παλεύει να σώσει το γάμο του από τη φθορά που φέρνουν τα προβλήματα της καθημερινότητας. Πρόκειται για μια ειλικρινή αποτύπωση μιας σχέσης που έχει φτάσει στο τέλος της.

Νένα Σώκου

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ