Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Εφαρμογή του «Μεταφορικού Ισοδύναμου» στο ακτοπλοϊκό εισιτήριο

Εφαρμογή του «Μεταφορικού Ισοδύναμου» στο ακτοπλοϊκό εισιτήριο

Στην εφαρμογή του «Μεταφορικού Ισοδύναμου» στο ακτοπλοϊκό εισιτήριο προχωρεί η Κυβέρνηση. Ο διαγωνισμός για την επιλογή της εταιρείας που θα αναλάβει την κατάρτιση ολοκληρωμένης μελέτης για την εφαρμογή του Μεταφορικού Ισοδύναμου στην ελληνική ακτοπλοΐα, με έμφαση στα δρομολόγια άγονων γραμμών, ολοκληρώνεται μεθαύριο Παρασκευή. Η εταιρεία που θα επιλεγεί θα πρέπει κοστολογήσει ξεχωριστά κάθε άγονη γραμμή.

Στην εφαρμογή του «Μεταφορικού Ισοδύναμου» στο ακτοπλοϊκό εισιτήριο προχωρεί η Κυβέρνηση, σύμφωνα με χθεσινές δηλώσεις της υφυπουργού Θαλάσσιων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας κ. Ελπίδας Τσουρή.

Το Μεταφορικό Ισοδύναμο συνίσταται στην εναρμόνιση των τιμών των εισιτηρίων των θαλάσσιων μεταφορών με αυτές των χερσαίων με κριτήριο τη χιλιομετρική απόσταση, καθώς και η παροχή αναλόγου επιπέδου υπηρεσιών. Με την εφαρμογή των κατάλληλων πολιτικών στη βάση της διαχείρισης των κοινοτικών πόρων, σύμφωνα με τις μελέτες που έχουν γίνει σε σύγκριση πάντα με χώρες της ΕΕ, όπου έχει ήδη εφαρμοστεί το μέτρο, υπολογίζεται πως το κόστος μεταφορών μπορεί να φτάσει ακόμα και στο 1/10 του σημερινού.

Πιο απλά, με το μεταφορικό ισοδύναμο μας δίνεται η δυνατότητα από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή όπως έγινε στην Κορσική, στη Γαλλία και στην Πορτογαλία να χρησιμοποιήσουμε κοινοτικούς πόρους για να επιδοτήσουμε το κόστος μεταφοράς στα νησιά διότι θεωρείται ως δικαίωμα του νησιώτη να απολαμβάνει μεταφορικές υπηρεσίες με το ίδιο κόστος που το απολαμβάνει ο κάτοικος της Αθήνας και οπουδήποτε αλλού.

Ο διαγωνισμός για την επιλογή της εταιρείας που θα αναλάβει την κατάρτιση ολοκληρωμένης μελέτης για την εφαρμογή του Μεταφορικού Ισοδύναμου στην ελληνική ακτοπλοΐα, με έμφαση στα δρομολόγια άγονων γραμμών, ολοκληρώνεται μεθαύριο Παρασκευή και το υπουργείο Θαλάσσιων Υποθέσεων θα επιλέξει μεταξύ τριών ελληνικών εταιρειών. Υπενθυμίζεται ότι η προκήρυξη εκπόνησης μελέτης για την εφαρμογή του «Μεταφορικού Ισοδύναμου», έγινε από την πρώην Υπουργό Οικονομίας, Ανάπτυξης και Ναυτιλίας κ. Λούκα Κατσέλη.

Η εταιρεία που θα επιλεγεί, από τον μειοδοτικό διαγωνισμό, θα πρέπει μεταξύ άλλων να κοστολογήσει ξεχωριστά κάθε άγονη γραμμή. Η μελέτη θα βασισθεί στην αρχή της ίσης μεταχείρισης, σύμφωνα με την οποία, απαιτείται η δημιουργία ισοδύναμων μεταφορών με εκείνων της ηπειρωτικής Ελλάδας, για την επαρκή κάλυψη των αναγκών, αλλά και ως βάση ανάπτυξης για την νησιωτική χώρα.

Η εξέλιξη αυτή ανοίγει το δρόμο για την εφαρμογή του μέτρου που οι νησιώτες περιμένουν να θέσει τον τόπο τους σε μια νέα αναπτυξιακή τροχιά.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Sports in

Νέα ήττα για Μπακς - Συνεχίζει ασταμάτητος και… μόνος ο Αντετοκούνμπο (107-100)

Οι Μπακς ηττήθηκαν από τους Πέλικανς (107-100) και πλέον πιέζονται έντονα από Νικς και Καβαλίερς για τη δεύτερη θέση στην Ανατολή.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024