Το 75% των αυτοκινήτων πόλης που πωλούνται στην Ευρώπη διαθέτουν πεντάθυρο αμάξωμα.

Αυτό ήταν αρκετό για τη Lancia ώστε να εγκαταλείψει τις τρίθυρες εκδόσεις της μέχρι σήμερα γνωστής Ypsillon και να σχεδιάσει το μέλλον του εν λόγω αυτοκινήτου πάνω στα πρότυπα του ανταγωνισμού.

Η πεντάθυρη, λοιπόν, Ypsilon πρόκειται βασιστεί στο δάπεδο του σημερινού Fiat Punto EVO, ξεπερνώντας σε μήκος ακόμη και τα τέσσερα μέτρα.

Η αισθητή αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων θα της επιτρέψει, μεταξύ άλλων, να υιοθετήσει το ιδιαίτερο παρουσιαστικό της μεγαλύτερης Delta και να διατηρήσει την παράδοση που τη θέλει να διαφοροποιείται σχεδιαστικά από το σύνολο του ανταγωνισμού.

Νέοι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, που σήμερα συναντάμε σε ανάλογες προτάσεις του ιταλικού ομίλου, θα ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα της «μικρής» Lancia.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ βενζίνης 1,4 λίτρων τεχνολογίας MultiAir, όπως και ο δικύλινδρος turbo κινητήρας TwinAir, που πρόσφατα τοποθετήθηκε στο Fiat 500.

H νέα Ypsilon αναμένεται στην ελληνική αγορά τον Σεπτέμβριο του 2011, αποτελώντας ένα από τα τρία συνολικά μοντέλα που πρόκειται να παρουσιάσει η ιταλική φίρμα του προσεχείς μήνες.

Με σκοπό την αύξηση των συνολικών πωλήσεων από 112.000 μονάδες του 2009 στις 300.000 το 2014, η Lancia θα τοποθετήσει στο πλευρό της Ypsilon τη νέα Thema, που θα βασίζεται στο πρόσφατα ανανεωμένο Chrysler 300C και τη νέα Phedra που θα στηριχτεί στο Town & Country της αμερικανικής φίρμας.

AUTOMEDIA