Η Alfa Romeo επιστρέφει για μία ακόμη φορά στο παρελθόν της, σχεδιάζοντας την αναβίωση της θρυλικής Giulia.

H τετράθυρη μπερλίνα μεσαίων διαστάσεων, που πρόκειται να αντικαταστήσει την159, αναμένεται να ακολουθήσει τα σχεδιαστικά πρότυπα της MiTo και της Giulietta.

Το προτεταμένο-τριγωνικό ρύγχος διατηρεί τoν πρωταγωνιστικό ρόλο στο μπροστινό τμήμα του αμαξώματος, ενώ στο πίσω αναμένεται να ξεχωρίσουν τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED.

Η νέα μπερλίνα της Alfa Romeo πρόκειται να χρησιμοποιήσει το επιμηκυμένο δάπεδο της Giulietta, επιμένοντας σε μια προσθιοκίνητη πλατφόρμα και τερματίζοντας τις φήμες που την ήθελαν να ακολουθεί το πισωκίνητο παράδειγμα του γερμανικού ανταγωνισμού (BMW, Mercedes-Benz).

Από την γκάμα του ιταλικού μικρομεσαίου θα προέλθουν και οι κινητήρες, οι οποίοι θα ξεκινούν από τα 1.400 κ.εκ.

Υπερτροφοδοτούμενοι, τεχνολογίας MultiAir, θα αποδίδουν 140 και 170 ίππους, αφήνοντας τον απαραίτητο χώρο, τόσο για το γνωστό από τη μέχρι σήμερα παρουσία του στις προτάσεις του ομίλου, TBi κινητήρα των 1.742 κ.εκ., όσο και για ένα τρίλιτρο V6 μοτέρ, που θα προέρχεται από την Chrysler, εξοπλίζοντας την κορυφαία και πιθανώς τετρακίνητη έκδοση του αυτοκινήτου.

auto.in.gr