Χαρακτηριστικά που επιζητούμε στα διαδικτυακά καταστήματα ειδών πληροφορικής επιδεικνύει στην νέα του διαφημιστική καμπάνια το getitnow.gr.

Το getitnow.gr συνεχίζει την προσφορά της ημέρας ενός προϊόντος με έκπτωση έως και 70% και τις παρουσιάσεις προϊόντων με βίντεο και τονίζει ότι είναι το μοναδικό διαδικτυακό κατάστημα που παρέχει την υπηρεσία Live Help.

Δείτε ενδεικτικά ένα βίντεο από το Getitnow.gr όπου ο ειδικός απαντά σε ερωτήματα σχετικά με την επιλογή τηλεόρασης:

Όσοι συνηθίζουν να επισκέπτονται ελληνικά διαδικτυακά καταστήματα το ξέρουν καλά: το Live Help έχει αποδειχτεί ψέμα, αφού κανείς δεν απαντά, τουλάχιστον άμεσα.

Με τη νέα του καμπάνια το Getitnow.gr προβάλλει τη δυνατότητά του να ανταποκρίνεται στα διαδικτυακά αιτήματα των επισκεπτών του είτε άμεσα (Click2Chat) είτε με μικρή καθυστέρηση τηλεφωνικά στον τηλέφωνο που θα αφήσει ο επισκέπτης (Click2Call).

Για αυτούς τους λόγους, φαίνεται να αναφωνεί «Ναι!… αυτό είναι μαγαζί!» ο ενθουσιασμένος χρήστης που πρωταγωνιστεί στο διαφημιστικό με τον τίτλο Click Smart, προσθέτοντας ένα ακόμα σπασμένο ποντίκι στα ήδη πολλαπλά συσσωρευμένα. Ας είναι έτσι και χαλάλι το ποντίκι…

Ενα παράδειγμα Live Help από το Getitnow.gr

Κάνοντας κλικ στο Live Help μας απάντησε ο Γιώργος, ο οποίος ανταποκρίθηκε επαρκώς στα ερωτήματά μας σχετικά με την επιλογή αποκωδικοποιητή MPEG-4 για μια τηλεόραση LCD. Μας κατατόπισε σχετικά με το περιλαμβάνεται και τι όχι στο πακέτο που μας πρότεινε (όπως τα απαραίτητα καλώδια), σύγκρινε την επιλογή κάρτας και «κουτιού» και γενικότερα, ζωντάνεψε την επίσκεψή μας στο getitnow.gr.

In.gr Τεχνολογία