Διαφήμιση στο Ιντερνετ και σε smartphone, στο φετινό συνέδριο του ΙΑΒ
Στις 20 Δεκεμβρίου, θα πραγματοποιηθεί το Interactive Marketing Conference (IMC), που διοργανώνει το IAB Hellas, στο χώρο του Συνεδριακού Κέντρου Εθνικής Ασφαλιστικής (Λεωφ. Συγγρού 103-105).
Στις 20 Δεκεμβρίου, θα πραγματοποιηθεί το Interactive Marketing Conference (IMC), που διοργανώνει το IAB Hellas, στο χώρο του Συνεδριακού Κέντρου Εθνικής Ασφαλιστικής (Λεωφ. Συγγρού 103-105).
Το συνέδριο, που φέτος βρίσκεται στην ένατη χρονιά παρουσίας του στην ελληνική αγορά του Digital Marketing, θα φιλοξενήσει κορυφαίους επαγγελματίες από όλο τον κόσμο που θα παρουσιάσουν και θα συζητήσουν τα θέματα που απασχολούν τους επαγγελματίες της αγοράς:
- Branding Online
- Social Media
- Optimization & Accountability
- Mobile advertising & applications
Παράλληλα, το συνέδριο φιλοδοξεί να αποτελέσει πλατφόρμα διαλόγου για τους επαγγελματίες της τοπικής αγοράς. Εντός των επόμενων ημερών θα ανακοινωθεί το αναλυτικό πρόγραμμα και όλες οι πληροφορίες συμμετοχής στην ιστοσελίδα του Συνεδρίου www.iab.gr/imc2010.
Το κόστος συμμετοχής για τα μη μέλη του IAB είναι 270,60 ευρώ με ΦΠΑ 23% (για ένα άτομο), μειώνεται ανάλογα με τον αριθμό των ατόμων, ενώ για τα μέλη του ΙΑΒ είναι χαμηλότερο.
Το ΙΑΒ Hellas (Interactive Advertising Bureau – Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας) ιδρύθηκε το 2001 και από τότε αποτελεί τον κλαδικό φορέα των εταιρειών που ασχολούνται με όλες τις μορφές του digital και interactive marketing.
Αποτελεί μέρος ενός παγκόσμιου δικτύου που έχει καθιερωθεί ως το αρμόδιο για τη διάδοση και υιοθέτηση της ψηφιακής πλατφόρμας στο χώρο της εμπορικής επικοινωνίας, με το οποίο μοιράζεται γνώση και εμπειρία, και είναι ενεργό μέλος του IAB Europe.
In.gr Τεχνολογία
- Η 11άδα του Παναθηναϊκού για το παιχνίδι με τον Άρη (pic)
- Πυροσβεστική: Συναγερμός για πυρκαγιά που ξέσπασε στους Δελφούς – «Σηκώθηκαν» αεροσκάφη
- Viral: Κατέβασε την φούστα έφηβης «γιατί ήταν πολύ κοντή» και κατηγορήθηκε για σεξουαλική επίθεση
- Μεντιλίμπαρ: «Ανυπομονούμε για τον μεγάλο αγώνα με την Άστον Βίλα»
- Μια φάση που πρέπει πάντα να «ψάχνει» ο Ολυμπιακός
- Κ. Μάλαμα: Έγινε η Ακρόπολη μια κακόγουστη Ντίσνεϊλαντ; – Οι φωτογραφίες με τις χλαμύδες στον ιερό βράχο