Πλήρης αναμένεται να είναι η ηλεκτροκίνητη γκάμα της Renault μέσα στα επόμενα χρόνια. Η αρχή θα γίνει με τα Fluence και Kangoo Express ZE, τα οποία θα κοστίζουν 26.000 ευρώ και 20.000 ευρώ αντίστοιχα.

Στην πρώτη περίπτωση, η γαλλική μπερλίνα εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων και μπαταρίες ιόντων-λιθίου που εξασφαλίζουν αυτονομία 160 χιλιομέτρων.

Ανάλογο είναι και το παράδειγμα του Kangoo Express ZE, μόνο που η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα φτάνει τους 60 ίππους.

Συγκρίσιμα με την ευελιξία ενός scooter είναι τα χαρακτηριστικά του Twizy, το την κίνηση του οποίου αναλαμβάνει ένα ηλεκτρικό μοτέρ 20 ίππων.

Η αυτονομία του λιλιπούτειου Renault φτάνει τα 100 χιλιόμετρα και τη τελική του ταχύτητα μέχρι τα 75 χλμ./ώρα.

Στα μέσα του 2012 η γαλλική φίρμα προγραμματίζει την παραγωγή και του ZOE. Στη σημερινή του μορφή το ηλεκτροκίνητο supermini αγγίζει σε μήκος τα 4,4 μέτρα, ενώ το ηλεκτρικό μοτέρ με το οποίο εφοδιάζεται παράγει 80 ίππους και 222 Nm ροπής.

Με αυτονομία 160 χιλιομέτρων, το ZOE μπορεί να ανακτήσει το 80% της ενέργειάς του μέσα σε 30 λεπτά.

Νέες σχεδιαστικές πρακτικές εφαρμόζει το ηλεκτροκίνητο DeZir. Το εντυπωσιακό coupe των 150 ίππων διακρίνεται για την αεροδυναμική του σχεδίαση και τις εξαιρετικές επιδόσεις του, καθώς σύμφωνα με τον κατασκευαστή επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5 δευτερόλεπτα.
Στην άνεση, στην ευρυχωρία και στην ποιότητα προσανατολίζεται τόσο το Renault Altitude, μια μπερλίνα 4,9 μέτρων, όσο και οι ανανεωμένες εκδοχές των Laguna και Espace.

H αναβαθμισμένη εκδοχή της Laguna προσφέρει τη δυνατότητα τοποθέτησης του συστήματος τετραδιεύθυνσης σε περισσότερες εκδόσεις, εκσυγχρονίζοντας παράλληλα το σχεδιασμό και τον εξοπλισμό άνεσης που τη συνοδεύει.

Αντίστοιχα, το Espace διαθέτει πλουσιότερο εξοπλισμό, ενώ πλαισιώνεται από αναβαθμισμένα κινητήρια σύνολα βενζίνης και πετρελαίου.

Την δική του πρεμιέρα πραγματοποιεί και ο diesel κινητήρας των 1,6 λίτρων, ο οποίος θα τοποθετηθεί αρχικά στο Megane και το Scenic, παράγoντας 130 ίππους και 300 Nm ροπής.

auto.in.gr