Tον θρύλο της Porsche 356 επιχειρεί να αναβιώσει η μέχρι σήμερα γνωστή 911, στην έκδοση Speedster.

Η εκκεντρική, σχεδιαστικά, Porsche θα παραχθεί σε μόλις 356 αντίτυπα, διαθέτοντας όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που δικαιολογούν τον τίτλο του Speedster.

Συγκεκριμένα, το μπροστινό παρμπρίζ διαθέτει μικρότερο -κατά 60 χιλιοστά- ύψος, η υφασμάτινη οροφή καλύπτεται από μια συνθετική-σκληρή επιφάνεια σε σχήμα double-bubble και ο ανασχεδιασμός του πίσω τμήματος προσφέρει -μεταξύ άλλων- τη δυνατότητα αύξησης του πίσω μετατροχίου κατά 44 χιλιοστά.

Παράλληλα, ο εξακύλινδρος boxer κινητήρα των 3,8 λίτρων αποδίδει 23 επιπλέον ίππους σε σχέση με την έκδοση Carrera S της «συμβατικής» 911, φτάνοντας τους 404 και συνδυάζεται με το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK.

H ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, τα κεραμικής σύνθεσης φρένα και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ολοκληρώνουν το προφίλ της συλλεκτικής 911, η οποία θα διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά στις αρχές του 2011, κοστίζοντας κάτι παραπάνω από 200.00 ευρώ.

Με τον ίδιο κινητήρα και τα περισσότερα από τα εξεζητημένα χαρακτηριστικά της 911 Speedster θα προσφέρεται η έκδοση GTS. Φαρδύτερη στο πίσω τμήμα και με τον εξακύλινδρο κινητήρα να αποδίδει 408 ίππους και 420 Nm ροπής, η 911 GTS εξοπλίζεται με τροχούς 19 ιντσών και με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Προαιρετικά διατίθεται και το ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη βελτιώνοντας τις επιδόσεις και περιορίζοντας την κατανάλωση καυσίμου.

Η 911GTS θα προσφέρεται σε coupe και cabrio εκδόσεις, ξεκινώντας στη γερμανική αγορά από τα 105.000 ευρώ.

auto.in.gr