Περίπου δύο χρόνια μετά την είσοδό του στην ευρωπαϊκή αγορά, το Mazda2 ανανεώνεται. Το ανασχεδιασμένο αμάξωμα συμπληρώνουν οι βελτιωτικές παρεμβάσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στο εσωτερικό και οι αλλαγές στις ρυθμίσεις των αναρτήσεων με σκοπό την αναβάθμιση της ποιότητας κύλισης και της άνεσης.

Παράλληλα οι κινητήρες που θα εξοπλίζουν το ανανεωμένο Μazda2 πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων EU5, ενώ εξίσου σημαντική είναι και η προσθήκη νέων εκδόσεων με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Στις σύγχρονες προδιαγραφές της ιαπωνικής φίρμας προσαρμόζεται, ωστόσο, και το Mazda5. Η νέα γενιά του ιαπωνικού πολυμορφικού διακρίνεται για την ελκυστική του σχεδίαση, την άριστη διαχείριση των διαθέσιμων χώρων και την προσθήκη ενός νέου κινητήρα diesel στην γκάμα του.
Ο τελευταίος αποδίδει 115 ίππους από 1,6 λίτρων και συνδυάζεται με ένα νέο μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, καταναλώνοντας μόλις 5,2 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Το ίδιο μοτέρ τοποθετείται και στο μέχρι σήμερα γνωστό Mazda3, μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου δεν ξεπερνά τα 4,4 λίτρα/100 χλμ.

auto.in.gr