Η εξέλιξη συνεχίζεται για τη Lotus Evora, καθώς το εντυπωσιακό coupe αποκτά δύο νέες εκδόσεις.

Η Evora S εξοπλίζεται με το μέχρι σήμερα γνωστό εξακύλινδρο μοτέρ των 3,5 λίτρων, μόνο που στην περίπτωση αυτή η απόδοση του ατμοσφαιρικού V6 φτάνει τους 350 ίππους και τα 400 Nm ροπής.

Παράλληλα ένα προηγμένο σύστημα διαχείρισης του πλαισίου και του κινητήρα σου δίνει τη δυνατότητα να αυξήσεις την απόκριση του γκαζιού, να μεταθέσεις ψηλότερα το όριο λειτουργίας του μοτέρ και να μεταβάλλεις τη λειτουργία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων.

Βελτιώσεις έχει δεχτεί το σύστημα πέδησης, όπως άλλωστε και οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων, αναβαθμίζοντας την ακρίβεια και την αμεσότητα στις αντιδράσεις του αυτοκινήτου.

Αντιθέτως η Evora IPS (Intelligent Precision Shift) των 280 ίππων εστιάζει στην ευκολία χρήσης που μπορεί να προσφέρει ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Με έξι σχέσης και τρία προγράμματα λειτουργίας (αυτόματο, χειροκίνητο και sport) αποτελεί μια εξίσου σημαντική προσθήκη στην γκάμα της καταξιωμένης Lotus.

Τους 612 ίππους αναμένεται να φτάσει η ισχύς της νέας Elite, η οποία θα διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά το 2014, εξοπλισμένη με ένα V8 κινητήρα 5,0 λίτρων.

Το εντυπωσιακό cabrio με τις 2+2 θέσεις στο εσωτερικό του και τη σκληρή-αφαιρούμενη οροφή θα διαθέτει προαιρετικά και ένα υβριδικό σύστημα τύπου KERS που θα υποβοηθά τη λειτουργία του συμβατικού μοτέρ, ενισχύοντας στιγμιαία την απόδοσή του.

Σύμφωνα με την βρετανική φίρμα, η νέα γενιά της θρυλικής Elite θα επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα και η τελική της ταχύτητα θα αγγίζει τα 315 χλμ./ώρα.

Το 2013 αναμένεται να λανσαριστεί η νέα Esprit, στην οποία συναντάμε έναν V8 κινητήρα 5,0 λίτρων, που με τη βοήθεια ενός μηχανικού υπερσυμπιεστή αποδίδει 543 ίππους.

Η Esprit θα εξοπλίζεται με ημι-αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων και θα επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα.

Τέλος, τους 612 ίππους θα φτάσει η έκδοση R της πολυαναμενόμενης Lotus, που επιστρέφει, έστω και καθυστερημένα, στην ευρωπαϊκή αγορά.

Από το παρελθόν της βρετανικής φίρμας επιστρέφει, ωστόσο, και η Elan. Με έναν εξακύλινδρο μοτέρ 4,0 λίτρων στο κέντρο και 444 ίππους στους πίσω τροχούς, θα αποτελέσει από το φθινόπωρο του 2013 τον βασικό ανταγωνιστή της θρυλικής Porsche 911.

To 2015 θα πρέπει να περιμένουμε και τη νέα Elise, σε δύο υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις των 2,0 λίτρων που θα αποδίδουν 296 και 345 ίππους, όπως άλλωστε και την τετράθυρη Eterne που θα βασιστεί στην Elite.

auto.in.gr