Το διοικητικό συμβούλιο της Volkswagen φέρεται να κλίνει προς την απόφαση εισόδου της εταιρείας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι μέσα στην προσεχή διετία και ο αγωνιστικός διευθυντής της VW, Kris Nissen, λέει ότι η διοίκηση πρέπει να αποφασίσει –θετικά ή αρνητικά- μέχρι το τέλος του 2010.

Όπως υποστήριξε, η διοίκηση της VW θα πρέπει να λάβει την απόφασή της σύντομα, έτσι ώστε αν αυτή είναι θετική η Volkswagen να μη μείνει πίσω –σε σχέση με τα άλλα εργοστάσια του σπορ- στην εξέλιξη των νέας γενιάς World Rally Cars, η οποία θα εισαχθεί το 2011.

Τα νέα WRCars του 2011 θα έχουν τις προδιαγραφές των αυτοκινήτων S2000, με κινητήρα 1.6 Turbo. Έτσι θα μειωθεί δραματικά το κόστος, ενώ οι κινητήρες θα είναι απολύτως σχετικοί και επίκαιροι με τους (μικρούς σε χωρητικότητα και με Turbo) κινητήρες που κυριαρχούν στην αγορά των εμπορικών αυτοκινήτων.

Αυτοί ακριβώς οι κανονισμοί είναι που προσελκύουν νέες εργοστασιακές συμμετοχές: Μετά τη MINI που ανακοίνωσε ήδη την είσοδό της το 2012 και μετά τη VW που πιθανότατα θα κάνει το ίδιο, φημολογείται ότι η Toyota και η Saab εξετάζουν πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να επιστρέψουν στο σπορ.

«Για να είμαστε ανταγωνιστικοί πρέπει να πάρουμε τις αποφάσεις μας το συντομότερο δυνατόν, διότι χρειαζόμαστε δύο χρόνια για να μπούμε και δεν θέλουμε να δώσουμε στις άλλες εργοστασιακές ομάδες την ευκαιρία να μάθουν πάρα πολλά για τα νέα αυτοκίνητα», είπε ο Kris Nissen.

Τέλος, συμπλήρωσε ότι ως βάση του World Rally Car της Volkswagen δεν απαραίτητο ότι θα χρησιμοποιηθεί το Scirocco (με οποίο οι Carlos Sainz και Nasser Al Attiyah ήταν πλοηγοί στο πρόσφατο Ράλι Γερμανίας) που έχει ήδη αγωνιστική άδεια, αλλά υπάρχει και το ενδεχόμενο χρήσης του Polo ή του Golf.

auto.in.gr