Στην crossover σιλουέτα του 3008 αποφάσισε να εναποθέσει η Peugeot τo υβριδικό της μέλλον το οποίο εν αντιθέσει με τα υπόλοιπα υβριδικά αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής, αξιοποιεί κινητήρα πετρελαίου.

Έτσι, το 3008 ΗΥbrid4 όπως ονομάζεται, εξοπλίζεται με ένα δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 163 ίππων ο οποίος μεταδίδει την ισχύ του αποκλειστικά στον εμπρός άξονα μέσω ενός εξατάχυτου αυτόματου κιβωτίου, και με ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 37 ίππων, που όμως δεν λειτουργεί επικουρικά στον κύριο κινητήρα, αλλά μεταφέρει 200 Nm ροπής αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.

Η συνδυαστική ισχύς των δύο μηχανικών συνόλων ανέρχεται στους 200 ίππους και η συνολική ροπή στα 500Nm, μεγέθη που προϊδεάζουν για μια αξιοπρεπή, από πλευράς επιδόσεων, πρόταση με μέση κατανάλωση που περιορίζεται στα 3,8 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές CO2 που δεν ξεπερνούν το φράγμα των 99γρ./χλμ.

Στην επίτευξη αυτών των μεγεθών πέραν του συνδυασμού των δύο κινητήρων, συμβάλλει και το σύστημα Start&Stop με το οποίο εφοδιάζεται το μοτέρ πετρελαίου του Peugeot 3008 HYbrid4, αλλά και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω της πέδησης. Τον ηλεκτροκινητήρα τροφοδοτούν μπαταρίες νικελίου μετάλλου οι οποίες τοποθετούνται στο πάτωμα του πορτ μπαγκάζ μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα.

Επιπλέον, για την καλύτερη αξιοποίηση των μηχανικών συνόλων αναλόγως των συνθηκών, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης τα οποία ενεργοποιούνται με την αντίστοιχη ένδειξη στο σχετικό διακόπτη.

Αναλυτικότερα, με την επιλογή της ένδειξης «Auto», η μονάδα διαχείρισης επιλέγει αυτόματα και αναλόγως τις συνθήκες την ισορροπία λειτουργίας ανάμεσα στους δύο κινητήρες, δίνοντας έμφαση στην οικονομία καυσίμου. Στην λειτουργία «ZEV» λειτουργεί αποκλειστικά ο ηλεκτροκινητήρας μηδενίζοντας έτσι τις εκπομπές CO2.

Τέλος, στην τετρακίνητη λειτουργία «4WD» και στην «Sport» η παροχή ισχύος προέρχεται και από την λειτουργία και των δύο μοτέρ με την δεύτερη επιλογή να δίνει, προφανώς, έμφαση στις επιδόσεις.

Επιπλέον η Peugeot για να διαχωρίσει το υβριδικό 3008 από τη συμβατική εκδοχή του το έχει εφοδιάσει με μια σειρά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED ενώ έχει προσθέσει και ένα διακριτικό αεροδυναμικό διαχύτη στο πίσω μέρος. Επίσης, στο εσωτερικό δεσπόζει μια οθόνη επτά ιντσών στο κέντρο του ταμπλό όπου εμφανίζεται η απόδοση των κινητήρων.

auto.in.gr