Πρόκειται να αντικαταστήσει τη μέχρι σήμερα γνωστή A–Class, χωρίς ωστόσο να υιοθετεί τις πολυμορφικές πρακτικές της δημοφιλούς Mercedes–Benz.

Στην πραγματικότητα, η νέα μικρομεσαία πρόταση της γερμανικής φίρμας δεν θυμίζει σε τίποτα το παρελθόν, καθώς τόσο ο σχεδιασμός του αμαξώματος όσο και τα χαρακτηριστικά των μηχανικών τμημάτων παρουσιάζουν ουσιαστικές διαφοροποιήσεις.

Έχοντας βασιστεί σε μια νέα πλατφόρμα, που μεταξύ άλλων προεξοφλεί την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, η νέα A–Class απευθύνεται σε νεανικότερο κοινό.

Αυτό άλλωστε επιβεβαιώνει και το παρουσιαστικό του αμαξώματος, το οποίο ενσωματώνει αρκετά στοιχεία από το πρωτότυπο F800, που παρουσιάστηκε από τη γερμανική φίρμα στις αρχές του χρόνου στην Γενεύη.

Τις εντυπωσιακές σχεδιαστικές γραμμές της μελλοντικής A–Class πρόκειται να συνοδεύσουν οι εξαιρετικά αποδοτικοί και φιλικοί προς το περιβάλλον κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, όπως άλλωστε και η γνωστή –από τις υπόλοιπες προτάσεις της φίρμας- κατασκευαστική ποιότητα.

Τα premium χαρακτηριστικά, ωστόσο, αυξάνουν και το κόστος παραγωγής, τοποθετώντας τη μελλοντική Mercedes–Benz στο ανώτερο τιμολογιακό «σκαλοπάτι» της κατηγορίας, απέναντι δηλαδή στην BMW Σειρά 1 και στο Audi A3.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Dr. Joachim Schmidt, επικεφαλής του τμήματος πωλήσεων και marketing της γερμανικής φίρμας, ο αντικαταστάτης της A–Class θα αποτελέσει τη μία από τις τέσσερις συνολικά προτάσεις που δεν προϋπήρχαν και αναμένεται να προστεθούν τα επόμενα χρόνια στην γκάμα της Mercedes–Benz.

Mέσα στο 2011, λοιπόν, θα πρέπει να περιμένουμε την επόμενη γενιά της B–Class, σε υβριδικές ή ακόμη και ηλεκτρικές εκδόσεις, ενώ το 2013 η Mercedes–Benz θα περάσει στην παραγωγή ένα crossover και ένα τετράθυρο coupe με εξαιρετικά συμπαγείς διαστάσεις.

Αντιθέτως, η απάντηση της Daimler στην άφιξη του Audi A1 θα έρθει πιθανότατα από τη smart και συγκεκριμένα από το αυτοκίνητο που πρόκειται να καλύψει το κενό, το οποίο δημιουργήθηκε από τον τερματισμό της παραγωγής του τετράθυρου και τετραθέσιου ForFour

Auto Express