Η αυξημένη ζήτηση που παρατηρήθηκε στην κινεζική αγορά η οποία εξακολουθεί να παρουσιάζει ανοδικές τάσεις αν και με χαμηλότερους ρυθμούς, βοήθησε την Audi να αυξήσει τις συνολικές πωλήσεις καταγράφοντας 94.900 πωλήσεις παγκοσμίως.

Το μέγεθος αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση 15% σε σχέση με τον Μάιο του 2009, οπότε η Audi είχε διαθέσει 82.803 μονάδες. Όσον αφορά το φετινό Μάιο, αξίζει να σημειωθεί ότι από τις 94.900 μονάδες που διέθεσε η Audi παγκοσμίως, οι 17.396 μονάδες διατέθηκαν στην Κίνα όπου οι πωλήσεις της γερμανικής φίρμας αυξήθηκαν κατά 40%.

Ωστόσο η Audi δεν εναποθέτει τις προσδοκίες για θετικά αποτελέσματα αποκλειστικά στην κινεζική αγορά καθώς η έλευση του Α1 αναμένεται να δώσει ώθηση και στις ευρωπαϊκές πωλήσεις της φίρμας.

«Στην Ευρώπη θα έχουμε μία επιπλέον ώθηση με το Α1. Οι παραγγελίες ξεκίνησαν εδώ και ένα μήνα και ήδη έχουμε δεχθεί περισσότερες συγκριτικά με οποιοδήποτε άλλο μοντέλο από τόσο νώρις» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Peter Schwarzenbauer επικεφαλής πωλήσεων και marketing της φίρμας.

Στόχος της Audi είναι να αυξήσει τις πωλήσεις πάνω από το ένα εκατομμύριο μονάδες το 2010, μέγεθος που αντιστοιχεί σε αύξηση 5% σε σχέση με τις πωλήσεις του 2009. Τους πρώτους πέντε μήνες του 2010 η Audi διέθεσε 455.700 μονάδες, μέγεθος αυξημένο κατά 22% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

auto.in.gr