Κυριακή 07 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Δοκιμές MotoGP, Κατάρ, 2η μέρα: Τελική απάντηση του Casey Stoner

Δοκιμές MotoGP, Κατάρ, 2η μέρα: Τελική απάντηση του Casey Stoner

Ο Αυστραλός κατάφερε με τη Ducati GP10 να σπάσει την χειμερινή κυριαρχία του Valentino Rossi την τελευταία μέρα των δοκιμών, με χρόνο κατά ένα δέκατο ταχύτερο του Ιταλού.

2

Την έκτη και τελευταία ημέρα των χειμερινών δοκιμών του MotoGP, στην πίστα του Κατάρ, ο Casey Stoner (Ducati) κατάφερε να σπάσει τη -μέχρι χθες απόλυτη- κυριαρχία του Valentino Rossi (Fiat Yamaha), καθώς το σπορ πλέον έδωσε ραντεβού για το πρώτο Grand Prix του 2010 στην ίδια πίστα στις 11 Απριλίου.

Παρότι είχε πτώση -χωρίς σοβαρές συνέπειες-, ο Αυστραλός με τη Ducati GP10 ήταν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον γιατρό. Ο χρόνος του, επίσης, ήταν περίπου ένα δέκατο ταχύτερος από τον πρώτο χρόνο που είχε σημειώσει ο Valentino την προηγούμενη, πρώτη ημέρα στη Λοσάιλ.

Ο Casey Stoner είπε: Στις πρώτες δοκιμές της Σεπάνγκ είχαμε κάποια πράγματα που έπρεπε να βελτιώσουμε, αλλά κάναμε διαρκή πρόοδο. Το πιο πρόσφατο μεγάλο βήμα εξέλιξης της GP10 μας έφτασε χθες το βράδυ και σήμερα ήμουν σε θέση να διατηρώ σταθερά γρήγορο ρυθμό.

Ήμουν σε θέση να δουλέψω με τα ελαστικά χωρίς να τα φορτίζω ιδιαίτερα και να κρατάω υψηλό ρυθμό με χρησιμοποιημένη γόμα. Ο νέος κινητήρας μου αρέσει πολύ, είναι πιο εύκολος στη διαχείριση και χαίρομαι που οι άλλοι αναβάτες της Ducati, ειδικά ο Nicky [Hayden] το επιβεβαιώνουν με γρήγορους γύρους, κατέληξε.

O Valentino Rossi τόνισε: Αυτή ήταν ακόμα μία καλή μέρα. Αφοσιωθήκαμε περισσότερο στην προετοιμασία για τον αγώνα και αισθανόμαστε έτοιμοι να αγωνιστούμε. Κάναμε συστοιχία πολλών γύρων προς το τέλος και συγκεντρώσαμε καλές πληροφορίες, που θα μας βοηθήσουν στον αγώνα.

Τώρα που τελείωσαν οι δοκιμές είμαι ενθουσιασμένος για τη νέα χρονιά. Ήμασταν δυνατοί αυτές τις έξι ημέρες δοκιμών και είναι καλό ότι ήμασταν γρήγοροι και εδώ, όπου στο παρελθόν πασχίζαμε. Κάναμε δοκιμές σε δύο πίστες, συνεπώς πρέπει να περιμένουμε και μια τρίτη για κατανοήσουμε πλήρως τη μοτοσικλέτα – αλλά είμαστε σε καλή κατάσταση. Η Μ1 μου δίνει σπουδαία αίσθηση και ανυπομονώ για τον αγώνα!

Η εργοστασιακή Honda άφησε ενδείξεις βελτίωσης της κατανομής του βάρους της RC212V στο Κατάρ, με τον τρίτο χρόνο (μισό δευτερόλεπτο πίσω) του Andrea Dovizioso. Είμαι ειλικρινά ικανοποιημένος με αυτές τις δύο μέρες δοκιμών, επειδή κάναμε άλλο ένα σημαντικό βήμα προόδου, είπε ο Ιταλός.

Είμαι χαρούμενος με τον τρίτο χρόνο μας, διότι βελτιώσαμε και τη σταθερότητα απόδοσης και την ταχύτητα με σκληρή δουλειά από όλη τη Honda και από εμένα. Σήμερα αφοσιωθήκαμε στη ρύθμιση της μοτοσικλέτας και στην κατανομή βάρους. Στο τέλος θέλαμε να κάνουμε προσομοίωση αγώνα, αλλά η πίστα γλιστρούσε πολύ.

Μειώσαμε τη διαφορά από τον Stoner και πλησιάσαμε και τον Valentino, επίσης. Φυσικά πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά, αλλά είμαι χαρούμενος που πηγαίνουμε στον πρώτο αγώνα της χρονιάς με τη μοτοσικλέτα που έχουμε διαμορφώσει μέχρι τώρα, κατέληξε ο Andrea Dovizioso.

Αντίθετα, ο ομόλογος του Ιταλού στη Repsol Honda, Dani Pedrosa, περιορίστηκε στον 13ο χρόνο, ενάμισι δευτερόλεπτο μακριά από την κορυφή. Αυτό είναι αποτέλεσμα των προβλημάτων που εξακολούθησε να αντιμετωπίζει ο Ισπανός στη ρύθμιση της RC212V.

Ακόμα πασχίζω με την αστάθεια του εμπρός μέρους κι αυτή προκαλεί προβλήματα και στο πίσω, είπε ο Dani Pedrosa. Εξαιτίας αυτού είμαι, επίσης, πολύ αργός στις στροφές.

Είναι προφανές ότι δεν βρισκόμαστε στο επίπεδο που θέλουμε προσεγγίζοντας τον πρώτο αγώνα, συνεπώς πρέπει να κάνουμε το καλύτερο δυνατό στις ελεύθερες δοκιμές του αγώνα. Πρέπει να κρατήσουμε θετική ψυχολογία και να είμαστε χαρούμενοι που ξεκινώ τη χρονιά χωρίς κανένα πρόβλημα τραυματισμού.

Ακριβώς το αντίθετο, βέβαια, συμβαίνει με τον συμπατριώτή του, Jorge Lorenzo της Fiat Yamaha, που συμμετείχε σε αυτές τις δοκιμές με νάρθηκα ανθρακονημάτων στο δεξί του χέρι, το οποίο έσπασε πριν από πέντε εβδομάδες κατά τη διάρκεια προπόνησης με μοτοσικλέτα Motocross.

Ο Ισπανός βελτίωσε το χρόνο του τη δεύτερη μέρα στο Κατάρ, αλλά έμεινε 1,2 μακριά από τον πρώτο χρόνο. Σήμερα το χέρι μου ήταν καλύτερα – όχι φυσικά όπως πριν το ατύχημα, αλλά αυτό είναι φυσιολογικό. Δυσκολεύομαι στα φρένα και δεν μπορώ να πιέσω περισσότερο. Ελπίζω να έχει βελτιωθεί πολύ πριν τον πρώτο αγώνα.

Η μοτοσικλέτα μας είναι σπουδαία, η Yamaha έκανε φανταστική δουλειά και αυτό φαίνεται από την απόδοση όλων των αναβατών της Yamaha. Κάναμε πολλή δουλειά και δοκιμάσαμε πολλά πράγματα, που ελπίζω να μας βοηθήσουν όταν επιστρέψουμε εδώ για τον πρώτο αγώνα.

Με μια ακόμα ενθαρρυντική εμφάνιση ο Nicky Hayden σημείωσε τον τέταρτο χρόνο δείχνοντας ότι σταθερά φέρνει τη Ducati GP10 στα μέτρα του, όπως ενθαρρυντικός ήταν και για τη Suzuki ο πέμπτος χρόνος του Loris Capirossi.

MOTOGP – ΔΟΚΙΜΕΣ 2010

ΚΑΤΑΡ – ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ

ΑΝΑΒΑΤΗΣΟΜΑΔΑΧΡΟΝΟΣΓΥΡΟΙ
1. StonerDucati1:55.35351
2. RossiFiat Yamaha1:55.86057
3. DoviziosoRepsol Honda1:55.87966
4. HaydenDucati1:56.11551
5. CapirossiSuzuki1:56.19558
6. LorenzoFiat Yamaha1:56.50444
7. De PunietLCR Honda1:56.50466
8. EdwardsTech3 Yamaha1:56.72248
9. KallioPramac Ducati1:56.76774
10. SpiesTech3 Yamaha1:56.77944
11. EspargaroPramac Ducati1:56.89764
12. BautistaSuzuki1:56.89871
13. PedrosaRepsol Honda1:56.93556
14. MelandriGresini Honda1:57.22264
15. BarberaAspar Ducati1:57.22374
16. AoyamaInterwetten Honda1:57.25181
17. SimoncelliGresini Honda1:57.37956

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 07 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο