2

Την αναδόμηση της Saab, στηριζόμενη στις δημοφιλέστερες προτάσεις της φίρμας και εγκαταλείποντας τα φιλόδοξα σχέδια εξέλιξης ενός μικρομεσαίου οχήματος, θα επιχειρήσει η Spyker, σε περίπτωση που η σουηδική φίρμα περάσει στα χέρια της.



O Victor Muler, Διευθύνων Σύμβουλος της Spyker, ξεκαθάρισε πως το αρχηγείο, όπως άλλωστε και οι μονάδες παραγωγής της Saab θα παραμείνουν στο Tollhattan της Σουηδίας.



Εκεί θα παράγονται όλα τα μοντέλα της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας, εκτός από το υπό εξέλιξη 9-4X, που θα συναρμολογείται σε εργοστάσιο της GM στο Ramos Aripze του Μεξικό.



Συνεχίζοντας, ο Victor Muler τοποθέτησε χρονικά το εμπορικό λανσάρισμα των νέων προτάσεων της Saab, ξεκινώντας από την άνοιξη του 2010 και το 9-5 και φτάνοντας μέχρι το 2012 και την άφιξη του νέου 9-3.



Φυσικά, οι στενοί δεσμοί με την GM θα διατηρηθούν, καθώς ο αμερικανικός όμιλος θα συνεχίζει να κατασκευάζει κινητήρες και μηχανικά μέρη για την Saab, ενώ είναι πιθανό να δούμε το σύστημα τετρακίνησης της σουηδικής φίρμας και άλλες τεχνολογικές καινοτομίες να εφαρμόζονται σε προτάσεις της Spyker.



Παράλληλα, επιλεγμένοι διανομείς της Saab θα έχουν τη δυνατότητα να πωλούν αυτοκίνητα της Spyker, μεγεθύνοντας με αυτόν τον τρόπο το δίκτυό της.



Η Spyker, που στηρίζεται από Ρώσους και Αραβες επενδυτές αποτελώντας το μοναδικό ενδιαφερόμενο για την εξαγορά της Saab, καλείται να συγκεντρώσει μέχρι τις 7 Ιανουαρίου το απαιτούμενο ποσό για την απόκτηση της σουηδικής φίρμας, η οποία βρίσκεται στα χέρια της GM από το 1989.



Την ίδια στιγμή η λειτουργία των μονάδων παραγωγής της Saab θα συνεχιστεί ώστε να ικανοποιηθούν παραγγελίες που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί.


auto.in.gr