Τα φιλόδοξα σχέδια για την αποκάλυψη του A1 τον Φεβρουάριο του 2010 καλείται να τροποποιήσει η Audi μετά και τη διαρροή φωτογραφίας που φέρνει στο φως της δημοσιότητας τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες του αυτοκινήτου.



Η συγκεκριμένη φωτογραφία, που δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά σε ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης, αποτελεί μέρος της διαφημιστικής καμπάνιας του Α1, στην οποία θα συμμετέχει, μεταξύ άλλων, και ο J. Timberlake.



Χωρίς καμουφλάζ ή άλλα παραπλανητικά διακριτικά, το μπροστινό τμήμα του πολύ-αναμενόμενου A1 ακολουθεί το σχεδιαστικό παράδειγμα των μεγαλύτερων προτάσεων του Γερμανού κατασκευαστή.



Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, όπως άλλωστε και η τραπεζοειδής μάσκα που ενισχύει το δυναμικό προφίλ του αυτοκινήτου.



Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το A1 δεν θα ξεπερνά σε μήκος τα τέσσερα μέτρα, προσαρμόζοντας στις συμπαγείς διαστάσεις ενός τυπικού αυτοκινήτου πόλης τα premium χαρακτηριστικά και τις τεχνολογικές καινοτομίες του κατασκευαστή.



Η παγκόσμια πρεμιέρα του αυτοκινήτου θα πραγματοποιηθεί τον Μάρτιο του 2010 στην Γενεύη, ωστόσο, ένα μήνα νωρίτερα η Audi σκοπεύει να δημοσιεύσει τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του.

Auto Express