Τις επιλογές της εξετάζει η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία BAIC μετά την υπαναχώρηση της Koenigsegg από την διαδικασία εξαγοράς της Saab, με τους αναλυτές να δίνουν ελάχιστες πιθανότητες στην εκδοχή να προσπαθήσει να πλειοδοτήσει για το σύνολο της σουηδικής φίρμας.



H αποχώρηση της Koenigsegg δεν αποτελεί απαραιτήτως ευκαιρία για την BAIC όπως θα μπορούσε να θεωρηθεί. Είναι αλήθεια ότι η BAIC δεν έχει μια δική της ευρωπαϊκή φίρμα και θα ήθελε απεγνωσμένα την τεχνολογία της Saab, αλλά μπορεί και να μην την πάρει, δήλωσε ο Zhang Xin αναλυτής της Guotai Junan Securities.



Ηκινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία αποτελούσε μέρος της κοινοπραξίας για την εξαγορά της θυγατρικής της GM, ανακοίνωσε ότι πλέον πρέπει να επανεξετάσει επί νέας βάσης το εγχείρημα της εξαγοράς, ωστόσο όπως τονίζεται στην ανακοίνωσή της, η ανάδειξη σε διεθνές επίπεδο παραμένει πάντα στρατηγικός στόχος.



Σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτών, η BAIC δεν ενδιαφέρεται να αναλάβει τη διαχείριση μιας προβληματικής εταιρείας εκτός της εγχώριας αγοράς της κατ επέκταση, θα επιστρέψει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με την GM, μόνο αν της δοθεί η ευκαιρία να αγοράσει επιλεκτικά κάποια στοιχεία της Saab.



Ενδεικτική ήταν η δήλωση αναλυτή της CSM Worldwide για τις επιλογές της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας μετά την αποχώρηση της Koenigsegg. Η ΒΑΙC μπορεί να προσπαθήσει αν έχει την ευκαιρία να πάρει τις πλατφόρμες των προηγούμενων 9-5 και 9-3. Ακόμα και αν η τεχνολογία τους είναι λίγο παρωχημένη, για την BAIC είναι καλύτερη από το τίποτα

auto.in.gr