Ένα ακόμη οδυνηρό ναυάγιο διαπραγματεύσεων έρχεται να προστεθεί στο ενεργητικό της GM, καθώς μετά την Opel και η Saab βρίσκεται πολύ κοντά στο να παραμείνει… αιώνια προσκολλημένη στο εύθραυστο οικοδόμημα του αμερικανικού κολοσσού. Παρά τις προχωρημένες διαπραγματεύσεις και τη διαφαινόμενη συμφωνία με την Koenigsegg, ο Σουηδός κατασκευαστής πολυτελών supercar αποφάσισε να αποσύρει το ενδιαφέρον του για την Saab.



Μετά από αυτές τις δυσάρεστες, ομολογουμένως, εξελίξεις το Διοικητικό Συμβούλιο της GM πρόκειται να συνεδριάσει την επόμενη Τρίτη, αποφασίζοντας για το μέλλον της σουηδικής φίρμας.



Να σημειώσουμε ότι η GM δεν συνομιλούσε με κάποιον άλλον ενδιαφερόμενο για την εξαγορά της Saab, που παράγει οχήματα από το 1949, απασχολώντας περισσότερους από 3.400 εργαζομένους και συντηρώντας με τη λειτουργίας της αρκετές χιλιάδες θέσεις εργασίας.



Από την πλευρά του Koenigsegg Group, η Augie Fabela -Πρόεδρος του ομίλου- ανακοίνωσε πως η απόφαση για την απόσυρση της σουηδική φίρμας από την διεκδίκηση της Saab ήταν οδυνηρή, συνεχίζοντας:


«Δυστυχώς, καταλήξαμε στην παραπάνω απόφαση, λαμβάνοντας υπόψη την καθυστέρηση που προέκυψε στη διαδικασία ολοκλήρωσης της συμφωνίας. Εξαιτίας αυτής της καθυστέρησης δεν αισθανθήκαμε ικανοί να εφαρμόσουμε το πλάνο μας για την ανασύσταση της Saab».



Παράλληλα, η Augie Fabela ξεκαθάρισε πως ο τερματισμός των διαπραγματεύσεων δεν είχε να κάνει με τη ρευστότητα της Koenigsegg δηλώνοντας χαρακτηριστικά: «Η διαδικασία εξαγοράς βρισκόταν σε εξέλιξη, απλώς όχι με τους ρυθμούς που θα έπρεπε».



Η GM δεν έχει καταφέρει τις τελευταίες δύο δεκαετίες να αποκομίσει κέρδη από τη λειτουργία της Saab. H προσπάθεια να βασιστούν οι τελευταίες προτάσεις της σε πλατφόρμες του ομίλου απέτυχε, οδηγώντας τη σουηδική φίρμα –σύμφωνα με δηλώσεις του αντι-προέδρου της GM Bob Lutz- σε μηχανική υποστήριξη ώστε να διατηρηθεί στη ζωή.

auto.in.gr