Αισιόδοξος εμφανίστηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Saab, Jan Ake Jonsson, προβλέποντας ότι οι πωλήσεις του νέου 9-5 θα ξεπεράσουν τις 40.000 μονάδες το χρόνο, μόλις η σουηδική μπερλίνα αποκτήσει περισσότερες εκδόσεις.



Με δεδομένο ότι η Saab διέθεσε μέσα στο 2008 66.582 9-3 και 9-5, οι προβλέψεις του J. Jonsson επιδέχονται κριτικής, χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι μπορεί κανείς να υποβιβάσει τη δυναμική μιας πολυτελούς μπερλίνας, η οποία θα βρει απέναντί της καταξιωμένους ανταγωνιστές, όπως η E-Class της Mercedes-Benz και η Σειρά 5 της BMW.



Το 9-5 είναι ένας εξαιρετικός πρεσβευτής για τη Saab δηλώνει ο Διευθύνων Σύμβουλος της φίρμας, έστω και αν τη παραδοσιακή θέση του κλειδιού στην κεντρική κονσόλα έχει πάρει ο διακόπτης start&stop της μίζας.



Όπως και να έχει το εμπορικό λανσάρισμα του 9-5 θα καθορίσει τη μετέπειτα πορεία του κατασκευαστή, ως ανεξάρτητη από την GM επιχειρηματική μονάδα, μιας και η Saab ανήκει, πλέον, σε έναν όμιλο επενδυτών, στον οποίο ξεχωρίζει η Koenigsegg.



Το οριστικό διαζύγιο της Saab από τη GM δεν εμπόδισε το 9-5 να δανειστεί την πλατφόρμα Epsillon 2, πάνω στην οποία έχει βασιστεί, μεταξύ άλλων, και το Opel Insignia.



Μόνο που στην περίπτωση της σουηδικής μπερλίνας το αυξημένο μήκος του μεταξονίου και το εξευρωπαϊσμένο σχεδιαστικό του προφίλ δεν αφήνει περιθώρια σύγκρισης με τις υπόλοιπες προτάσεις του ομίλου.

auto.in.gr