Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Ξεκίνησε η κατασκευή της μεγαλύτερης οδικής σήραγγας στα Τέμπη

Ξεκίνησε η κατασκευή της μεγαλύτερης οδικής σήραγγας στα Τέμπη

Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς, πάτησε το κουμπί που προκάλεσε την πρώτη έκρηξη για τη διάνοιξη της μεγαλύτερης οδικής σήραγγας της Ελλάδας, στα Τέμπη. Ο κ. Σουφλιάς αφιέρωσε το έργο στη μνήμη των 21 παιδιών από το Μακροχώρι Ημαθίας που σκοτώθηκαν το 2003.

38

Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς, πάτησε το κουμπί που προκάλεσε την πρώτη έκρηξη για τη διάνοιξη της μεγαλύτερης οδικής σήραγγας της Ελλάδας, στα Τέμπη. Η σήραγγα Τ2 είναι διπλού κλάδου και κάθε κλάδος έχει μήκος 6.100 μέτρα. Επιπλέον, κατασκευάζονται τα μέτωπα για τη διάνοιξη και των άλλων δύο σηράγγων, της Τ1 μήκους 1.900 μέτρων και της Τ3 μήκους 3.200 μέτρων, ανά κλάδο, για τη διέλευση του Πλαταμώνα.

Με την ολοκλήρωση του έργου, οι οδηγοί, που κινούνται στην εθνική οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης, θα παρακάμπτουν ένα δύσκολο κομμάτι του δρόμου, την Κοιλάδα των Τεμπών. Το έργο εντάσσεται στη σύμβαση παραχώρησης που περιλαμβάνει την κατασκευή του τμήματος ΠΑΘΕ από την αρχή των Τεμπών, Πλαταμώνα μέχρι το Κλειδί Ημαθίας.

Το έργο είναι συνολικού κόστους 1.3 δισ ευρώ και η κατασκευή του θα διαρκέσει 4,5 χρόνια. Ο αυτοκινητόδρομος Ράχες Μαλιακού – Κλειδί Ημαθίας θα έχει συνολικό μήκος 230 χιλιόμετρα.

Μιλώντας κατά την έναρξη των εργασιών, ο κ. Σουφλιάς τόνισε ότι αισθάνεται χαρά και συγκίνηση, καθώς επί των ημερών του στο ΥΠΕΧΩΔΕ ξεκίνησε η κατασκευή του έργου.

«Εδώ στα Τέμπη έχει χυθεί το αίμα εκατοντάδων συνανθρώπων μας. Εκείνο, όμως, που με συγκλόνισε περισσότερο, όπως πιστεύω όλο το πανελλήνιο, ήταν ο άδικος χαμός των 21 παιδιών από το Μακροχώρι Ημαθίας, την Κυριακή 13 Απριλίου 2003. Θα μου επιτρέψετε, λοιπόν, να αφιερώσω το έργο στην μνήμη αυτών των παιδιών, ως ένα ελάχιστο φόρο τιμής» τόνισε.

Είπε ακόμη ότι η χώρα την περίοδο 2012-2013 θα είναι μία άλλη Ελλάδα, που θα έχει πολύ καλύτερους συντελεστές ανάπτυξης και προόδου για πολλές απομονωμένες περιοχές. Τόνισε επίσης ότι από το Μάρτιο του 2009 θα καταργηθούν τα διόδια των Τεμπών για την ελεύθερη μετακίνηση των κατοίκων της περιοχής και θα λειτουργήσουν διόδια στον Πυργετό για τους χρήστες του αυτοκινητόδρομου.

Παράλληλα, υπεραμύνθηκε της μεθόδου κατασκευής δημόσιων έργων με σύμβαση παραχώρησης, τονίζοντας ότι είναι αναγκαία, καθώς το κόστος των έργων είναι πολύ υψηλό και το δημόσιο δεν έχει τους απαραίτητους πόρους για να τα χρηματοδοτήσει.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024