Την πρόθεσή της να επιστρέψει στην κατηγορία των sport cars επιβεβαίωσε η Toyota, ανακοινώνοντας την εξέλιξη ενός αυτοκινήτου που όπως όλα δείχνουν θα αποτελέσει τον διάδοχο του Celica.



Η νέα πρόταση της ιαπωνική φίρμας θα βασιστεί σε μια νέα, πισωκίνητη πλατφόρμα, που θα φιλοξενήσει τον επίπεδο κινητήρα της Subaru.



Αλλωστε η Subaru θα αναλάβει και την κατασκευή του νέου μοντέλου, διατηρώντας το δικαίωμα να το λανσάρει και η ίδια με το δικό της έμβλημα.



Ανταποδοτικά, η ιαπωνική φίρμα θα ενισχύσει την γκάμα της με δυο αστικές προτάσεις που θα προέρχονται από την Toyota και την Daihatsu.



Η παραπάνω συμφωνία κρύβει σημαντικά οφέλη και για τους τρεις κατασκευαστές, καθώς η Toyota επιστρέφει σε μια κατηγορία αυτοκινήτων από την οποία απουσίαζε, η Subaru εξειδικεύεται ακόμη περισσότερο στην κατασκευή δυναμικών προτάσεων, ενώ η Daihatsu περιορίζει το κόστος -ανά μονάδα- παραγωγής, αυξάνοντας το μέγεθός της.



Το μόνο που απομένει. λοιπόν, είναι να ανακοινωθούν οι τεχνικές λεπτομέρειες και το όνομα του νέου μοντέλου, η παραγωγή του οποίου αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο 2011.

auto.in.gr