Γνωστή για την τεχνογνωσία και τις αντιλήψεις της γύρω από τα τετρακίνητα μοντέλα, η Daihatsu κυκλοφόρησε μία νέα έκδοση του Sirion, με κίνηση σε όλους τους τροχούς.



Το Sirion 4Χ4 εφοδιάζεται με ένα συνεκτικό συμπλέκτη ο οποίος αντιλαμβάνεται τυχόν αποκλίσεις στη γωνιακή ταχύτητα των τροχών και, σε περίπτωση που ανιχνεύσει ολίσθηση, μεταδίδει αυτόματα ένα ποσοστό της ροπής στον πίσω άξονα. Το συγκεκριμένο σύστημα διατίθεται αποκλειστικά στην έκδοση με τον κινητήρα των 1,3 λίτρων και υπόσχεται καλύτερη οδική συμπεριφορά και αυξημένη ενεργητική ασφάλεια.



Οι τιμές πώλησης ξεκινούν από τα 14.350 ευρώ, για τη βασική έκδοση εξοπλισμού και ανεβαίνουν στα 15.700 ευρώ για την έκδοση sporty. Εάν τώρα αντί του μηχανικού κιβωτίου των πέντε σχέσεων επιθυμείτε το αυτόματο των τεσσάρων, θα πρέπει να υπολογίσετε 15.450 και 16.800 ευρώ αντίστοιχα.



Πέραν του τετρακίνητου Sirion ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και το Copen, το πρώτο speedster της εταιρίας και μάλιστα με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή. Το συγκεκριμένο όχημα έχει συνολικό μήκος 3,44 μέτρα και αποτελεί την ευρωπαϊκή έκδοση του ομώνυμου μοντέλου που παρουσιάστηκε στην ιαπωνική αγορά το 2002.



Κάτω από το καπό βρίσκεται ο ίδιος κινητήρας των 1,3 λίτρων που χρησιμοποιεί και το Sirion, απόδοσης 87 ίππων. Η ισχύς μεταφέρεται μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου πέντε σχέσεων στους εμπρός τροχούς. Οσο για τις επιδόσεις, είναι αρκετά καλές, λόγω του συνολικού βάρους που δεν ξεπερνά τα 850 κιλά.



Η οροφή του αυτοκινήτου ανασύρεται ηλεκτρικά, καταλαμβάνοντας το χώρο των αποσκευών. Το εσωτερικό του δεν διακρίνεται για την άνεση που προσφέρει, ενώ σχεδιαστικά παραμένει λιτό. Το κόστος κτήσης, στην προκειμένη περίπτωση ανέρχεται στα 19.890 ευρώ και περιλαμβάνει τις βασικές ηλεκτρικές ευκολίες, δύο αερόσακους και ζάντες αλουμινίου με ελαστικά διαστάσεων 165/50 R15.


auto.in.gr