27

Το φοβερότερο και πιο επικίνδυνο σημείο στο εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας θεωρείται το «πέταλο» του Μαλιακού Κόλπου, στα όρια του νομού Φθιώτιδας, στο οποίο σημειώθηκε τη Δευτέρα το τραγικό τροχαίο δυστύχημα με τους επτά νεκρούς μαθητές.

Ένας δρόμος-καρμανιόλα, μία πραγματική παγίδα θανάτου, θεωρείται από τους οδηγούς το συγκεκριμένο σημείο. Και μόνο τα δεκάδες μεταλλικά και ξύλινα εκκλησάκια, που υπάρχουν εκατέρωθεν του δρόμου, από τα Καμένα Βούρλα μέχρι τον Αγιο Κωνσταντίνο, μαρτυρούν την επικινδυνότητα του δρόμου.

Μόνο την περίοδο 1990-2000, έχασαν τη ζωή τους στο συγκεκριμένο σημείο 300 άτομα, ενώ το τελευταίο εξάμηνο έχουν χάσει τη ζωρή του 18 άτομα. Δικαίως, το «πέταλο» του Μαλιακού, θεωρείται, μαζί με το τμήμα του οδικού δικτύου που διέρχεται από τα Τέμπη, ως το πιο επικίνδυνο σημείο του εθνικού δικτύου της χώρας. Στην περιοχή, δεν υπάρχει διαχωριστική νησίδα, ο δρόμος είναι στενός και η άσφαλτος από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες έχει αλλοιωθεί.

Επικίνδυνα είναι και τμήματα του νέου αυτοκινητόδρομου όπως από Αρκίτσα μέχρι Αταλάντη, το τμήμα Λαμίας – Αγίων Θεοδώρων και ο δρόμος Λαμίας – Ραχών όπου επίσης δεν υπάρχει διαχωριστική νησίδα. Ο δρόμος Ράχες – Γλυφά, θυμίζει πίστα αγώνων, το ίδιο και ο περιφερειακός δρόμος των Καμένων Βούρλων.

Λόγω του επικίνδυνου σημείου στο «πέταλο» του Μαλιακού, ο νομός Φθιώτιδας είναι ο πρώτος σε τροχαία ατυχήματα νομός της χώρας. Μόλις πέρυσι, αφού έληξε το γνωστό σίριαλ με την υποθαλάσσια ζεύξη του Μαλιακού κόλπου, ξεκίνησαν τα έργα της παράκαμψης του Αγίου Κωνσταντίνου και των Καμένων Βούρλων (21 χλμ.), καθώς και ένα τμήμα στο «πέταλο» του Μαλιακού, μήκους 17,3 χιλιομέτρων.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΜΠΕ