Μερικούς μήνες μετά την εμφάνιση των γρήγορων MINI Cooper S και Peugeot 206 RC, η Renault παρουσίασε την αναβαθμισμένη έκδοση του Clio Sport με το γνωστό δίλιτρο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει πλέον 182 ίππους.



Η αύξηση της ιπποδύναμης οφείλεται σε επεμβάσεις σε διάφορα σημεία του μοτέρ, όπως στο σύστημα εξαγωγής και στην ηλεκτρονική διαχείριση, αλλά και στον καταλύτη βελτιώνοντας την απόδοση στις χαμηλές στροφές και τον ήχο που εκπέμπει ο κινητήρας. Η ροπή των 200Nm εμφανίζεται περίπου 150σ.α.λ. χαμηλότερα -στις 5.250σ.α.λ.- σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση Sport των 172 ίππων.




Εξωτερικά μπορεί κανείς εύκολα να αντιληφθεί την κορυφαία έκδοση του Clio από τα αεροδυναμικά βοηθήματα, τα ανάλογα διακριτικά, τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης -στο πρότυπο της έκδοσης V6- και τις ζάντες των 16 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 205/45.



Στην ευρωπαϊκή αγορά θα διατίθεται και η ειδική έκδοση Cup, η οποία διαφοροποιείται λόγω της αύξησης του μετατρόχιου (20 χιλιοστά εμπρός, 10 χιλιοστά πίσω) για καλύτερο κράτημα, της σκληρότερης ρύθμισης της ανάρτησης, καθώς και λόγω της πιο έντονης αγωνιστικής εμφάνισης.



Αναφορικά με τον τομέα των επιδόσεων, οι διαφορές είναι πολύ μικρές, αφού το νέο Clio χρειάζεται 7,1 δευτερόλεπτα -0,1 λιγότερα- να επιταχύνει από στάση στα πρώτα 100χλμ./ώρα, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 222χλμ./ώρα έναντι των 220χλμ./ώρα της προηγούμενης έκδοσης.



Πηγή: Renault Sport



auto.in.gr