Δεν ήταν λίγοι εκείνοι που πίστευαν ότι στην πρόσφατη έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης θα βλέπαμε το νέο Land Rover Freelander, οι προβλέψεις τους, ωστόσο, διαψεύστηκαν.
Αν κρίνουμε πάντως από το προχωρημένο στάδιο που βρίσκονται τα αυτοκίνητα των δοκιμών εξέλιξης που απεικονίζονται στις φωτογραφίες, οι εκδόσεις παραγωγής, μάλλον, θα είναι έτοιμες στις αρχές του 2006.
Θεωρείστε λοιπόν πιθανό ότι η αποκάλυψη του αυτοκινήτου θα γίνει τον ερχόμενο Ιανουάριο στο Detroit, αποδεικνύοντας έτσι και εμπράκτως τη σημασία που έχει για την Land Rover η αμερικανική αγορά.
Από τις φωτογραφίες είναι ξεκάθαρο πως το νέο μοντέλο μοιάζει αρκετά με το σημερινό, ειδικά στη μάσκα και το καπό, όπου οι ομοιότητες είναι προφανείς, παρά το καμουφλάζ. Ωστόσο, εκτιμούμε πως ορισμένες σχεδιαστικές πινελιές από το Discovery 3 και το Range Rover θα υπάρχουν και στο νέο Freelander. Αν μάλιστα παρατηρήσετε πιο προσεκτικά, θα διαπιστώσετε ότι υπάρχει μία νέα εισαγωγή αέρα μπροστά από την πόρτα του συνοδηγού, όπως και στο Discovery 3.
Μία ακόμα διαφορά στο νέο μοντέλο είναι η κεντρικά τοποθετημένη πινακίδα κυκλοφορίας, κάτι που επιβεβαιώνει ότι η ρεζέρβα δεν θα βρίσκεται πλέον στην πίσω πόρτα, όπως στο σημερινό μοντέλο. Αυτό επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι η θέση της χειρολαβής της πίσω πόρτας είναι στο κάτω μέρος, κάτι που υποδηλώνει ότι θα ανοίγει με τον κλασικό τρόπο προς τα επάνω, αφού στο σημερινό μοντέλο η χειρολαβή βρίσκεται στο πλάι.
Το αυτοκίνητο εκτιμάται ότι έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από εκείνες του σημερινού Freelander, με μεγαλύτερα μετατρόχια και μακρύτερο μεταξόνιο, αλλά ο υπεύθυνος σχεδιασμού, Goeff Upex έχει δηλώσει πως οι συνολικές διαστάσεις δεν θα αλλάξουν σημαντικά. Αυτό που θα βελτιωθεί είναι η εσωτερική διαρρύθμιση, με αποτέλεσμα καλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Οι φωτογραφίες αποδεικνύουν επίσης πως οι πίσω πόρτες έχουν μεγαλύτερες διαστάσεις, κάτι που θα διευκολύνει την πρόσβαση στα πίσω καθίσματα.
Παρά το γεγονός ότι η εξωτερική εμφάνιση του νέου μοντέλου δεν έχει σημαντικές διαφοροποιήσεις, αυτό δεν σημαίνει πως δεν βασίζεται και σε νέα πλατφόρμα. Έτσι η επόμενη γενιά Freelander βασίζεται στο επιμηκυμένο δάπεδο C1, το οποίο χρησιμοποιείται στα Ford Focus, Mazda 3 και Volvo S40. Θυμηθείτε ότι σύντομα περιμένουμε και την εμφάνιση ενός μικρού τετρακίνητου Volvo με την ονομασία XC50.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, το νέο Freelander αναμένεται να είναι ακόμα πιο ικανό εκτός δρόμου, με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και πιο άκαμπτο πλαίσιο. Τα περισσότερα μηχανικά μέρη θα προέρχονται από τη μητρική Ford, με τις απαραίτητες βελτιώσεις, ώστε να ταιριάζουν στο προφίλ του νέου μοντέλου, ειδικά εκτός δρόμου, όπως άλλωστε περιμένει κανείς από ένα Land Rover.
Τα κιβώτια και οι κινητήρες έχουν επίσης αναβαθμιστεί ώστε να βελτιώνουν τις εκτός δρόμου επιδόσεις του αυτοκινήτου, περιλαμβάνοντας και V6 σύνολα, στοιχείο εξαιρετικά κρίσιμο για την εμπορική επιτυχία του νέου Freelander στις ΗΠΑ.
Για πρώτη φορά, η ζωή του Νίκου Ξυλούρη ανεβαίνει στο θεατρικό σανίδι από τη Stages Network και τα Αθηναϊκά Θέατρα, με το έργο Ο Αρχάγγελος της Κρήτης. Έως τις 31 Ιανουαρίου στο θέατρο ΗΒΗ.
Μια από τις πιο ωραίες φωνές της γενιάς της, η Βιολέτα Ίκαρη επιστρέφει στη δισκογραφία με το EP Σύννεφα Μπαλόνια, αλλά και στον Σταυρό του Νότου στις 26 Δεκεμβρίου.
Φροίξος Φυντανίδης
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας