Τα τελευταία μοντέλα της Citroen είναι αρκετά εντυπωσιακά, αλλά το πιο πρόσφατο είναι «έργο τέχνης» αφού φέρει το όνομα Picasso. Το τελευταίο υποβάλλεται σε δοκιμές -σε παγωμένο, όπως συνηθίζεται, περιβάλλον- ενώ με σχεδιασμό που τραβά τα βλέμματα και με την απαραίτητη πρακτικότητα, αναμένεται να συνεχίσει την επιτυχία του σημερινού μοντέλου, το οποίο είναι το πιο δημοφιλές MPV στην Αγγλία και ένα από τα δημοφιλέστερα στην Ελλάδα.



Οι φωτογραφίες αποδεικνύουν ότι το νέο μοντέλο της γαλλικής φίρμας βρίσκεται λίγο πριν τη γραμμή παραγωγής, δεν αποκαλύπτουν ωστόσο το πίσω μέρος του το οποίο είναι, σύμφωνα με «εσωτερικές» πληροφορίες, έντονα επηρεασμένο από τη C4.



Στο μπροστινό μέρος η νέα Picasso έχει δανειστεί αρκετά στοιχεία από τα τελευταία μοντέλα της γαλλικής εταιρείας, με το σήμα να είναι μέρος της γρίλιας και τα γωνιώδη φωτιστικά σώματα. Το κεκλιμένο παρμπρίζ και τα μεγάλα πλευρικά παράθυρα εξασφαλίζουν άπλετη ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις και φωτεινότητα στο εσωτερικό του, η οποία θα ενισχύεται ακόμα περισσότερο χάρη στην –προαιρετική- πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή.



Το μεσαίου μεγέθους MPV θα έχει ένα αρκετά ευέλικτο εσωτερικό, που θα μεταβάλλεται ανάλογα με τον αριθμό των επιβατών ή τον όγκο των αποσκευών ενώ οι ίδιες πληροφορίες κάνουν λόγο για δύο εκδόσεις, μία συμπαγή πενταθέσια και μία με μεγαλύτερο μεταξόνιο και δυνατότητα μεταφοράς επτά επιβατών. Επιπρόσθετα θα διαθέτει τις «αρωματικές» εισαγωγές αέρα της C4, αλλά και το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας.



Η επόμενη γενιά της Picasso, βασίζεται στο ελαφρώς τροποποιημένο δάπεδο της C4 και για το λόγο αυτό θα προσφέρει αναβαθμισμένη άνεση και καλύτερη οδική συμπεριφορά σε σχέση με εκείνες του σημερινού μοντέλου. Η βελτιωμένη ακαμψία του πλαισίου και ο σχεδιασμός του αναμένεται, επίσης, να εξασφαλίζουν πολύ καλό επίπεδο παθητικής ασφάλειας.



Παρόμοια με της C4 θα είναι και η σειρά των κινητήρων που θα χρησιμοποιηθούν στην Picasso με μοτέρ βενζίνης και diesel 1.600-2.000 κ.εκ.. Οι βασικές εκδόσεις θα εξοπλίζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ ο δίλιτρος diesel θα συνδυάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο. Στη βασική έκδοση των 1.600κ.εκ. θα προσφέρεται προαιρετικά και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.





AUTOMEDIA