Η βαυαρική μηχανή παραγωγής τετράτροχων δεν δείχνει σημάδια κόπωσης. Μετά την επιβλητική X6, την Χ1, τις πρώτες Active Hybrid προτάσεις και την εκκεντρική Σειρά 5 GT, η BMW είναι έτοιμη να αντικαταστήσει τον πυρήνα της πολυσύνθετης γκάμας της.



Η αρχή θα γίνει από την Σειρά 5, η οποία θα παρουσιαστεί στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, ενώ στη συνέχεια το παράδειγμα της μεγαλοπρεπούς μπερλίνας θα ακολουθήσει η μικρομεσαίων διαστάσεων Σειρά 1.



Ο κύκλος των ηχηρών αντικαταστάσεων θα κλείσει με τη Σειρά 3, που όπως αποκαλύπτουν οι πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες, βρίσκεται ήδη σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης.



Μπορεί το έντονο καμουφλάζ να μην αφήνει το περιθώριο ασφαλών συμπερασμάτων για το παρουσιαστικό του τετράθυρου αμαξώματος, ωστόσο, το μακρύ ρύγχος του μπροστινού τμήματος και ο κοντός πρόβολος του πίσω, οριοθετούν το νέο σχεδιαστικό προφίλ του βαυαρικού sedan.



Το μόνο σίγουρο είναι ότι η νέα 3άρα θα δανειστεί αρκετά από τα στοιχεία της νέας Σειράς 7 και τις πολύ-αναμενόμενης Χ1, στην προσπάθεια του να εναρμονιστεί στα νέα σχεδιαστικά δεδομένα του Γερμανού κατασκευαστή.



Αυτό συνεπάγεται ότι δεν θα πρέπει να περιμένουμε εκπλήξεις στις τετράθυρες, τουλάχιστον, εκδόσεις, που καλώς ή κακώς πρόκειται να διατηρήσουν το αυστηρό προφίλ τους.



Δεδομένη θα πρέπει να θεωρήσουμε και τη σχεδιαστική διαφοροποίηση των υπολοίπων εκδόσεων του αυτοκινήτου (Coupe και S/W), όπως άλλωστε και την παρουσία της μεταλλικής-αναδιπλούμενης οροφής στην ανοιχτή εκδοχή του.



Η νέα Σειρά 3 θα βασίζεται στο ευέλικτο δάπεδο της X1, γεγονός που θα περιορίσει το κόστος εξέλιξης και παραγωγής της, ενώ ταυτόχρονα θα επιτρέψει την ανάπτυξη προηγμένων τεχνολογιών εξοικονόμησης καυσίμου.



Οι σημερινές εφαρμογές του Efficient Dynamics της BMW, όπως το start&stop, τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, τα ελαστικά περιορισμένης αντίστασης, το σύστημα ανάκτησης ενέργειας και διαχείρισης της θερμότητας που παράγεται από τον κινητήρα, αναμένεται να εμπλουτιστούν με την παρουσία φωτοβολταϊκών κατόπτρων και άλλων τεχνολογιών.



Φυσικά θα υπάρξει και υβριδική εκδοχή, η οποία θα συνδυάζει τη λειτουργία ενός τρικύλινδρου θερμικού κινητήρα με αυτή ενός ηλεκτρικού μοτέρ.


Ανάλογο ενδιαφέρον θα παρουσιάζουν και οι νέες βενζινοκίνητες εκδόσεις του αυτοκινήτου, καθώς οι μέχρι σήμερα ατμοσφαιρικοί κινητήρες 1,6 και 2,0 λίτρων αναμένεται να αντικατασταθούν από υπερτροφοδοτούμενα σύνολα που θα ξεπερνούν σε ισχύ τους 180 ίππους.



Το εμπορικό λανσάρισμα της νέας 3άρας αναμένεται να πραγματοποιηθεί το 2012, με την Ευρωπαϊκή Ήπειρο, φυσικά, να έχει τον πρώτο λόγο.

AUTOMEDIA