Έρευνες δείχνουν ότι απλά tips, όπως το να ακούς μουσική που δρα σαν «ναρκωτικό» ή να γυμνάζεσαι παρέα με άλλους σε κάνει να δεσμεύεσαι περισσότερο στο στόχο σου. Τέσσερις ειδικοί μας δίνουν «τα φώτα» τους, έτσι όπως κάνουν ακριβώς και με τους πελάτες τους.

«Απόφυγε να κάνεις την ίδια γυμναστική δύο μέρες στη σειρά»

Η Joan Murphy, συνιδρύτρια του Frame, μας πληροφορεί ότι η έντονη 20λεπτη γυμναστική είναι πολύ αποτελεσματική για τη μυϊκή μας ενδυνάμωση. Από την άλλη, οι χαλαρές αλλά μεγαλύτερης διάρκειας ασκήσεις είναι ιδανικές για πρωτάρηδες. Το σώμα χρειάζεται την εναλλαγή των δύο ώστε να επανέρχεται μετά την ένταση.

«Συνδύασε καφεΐνη με πρωτεΐνη»

O διατροφολόγος Steve Grant μας ωθεί στο να πιούμε καφέ πριν τη γυμναστική γιατί μειώνει την κούραση και μας επιτρέπει να γυμναστούμε ακόμα πιο σκληρά. Ως προς το θέμα της διατροφής, δεν παίζει τόσο ρόλο τι θα φάμε αμέσως πριν τη γυμναστική, όσο γενικά το 24ωρο πριν.

«Είναι σημαντικό να λαμβάνουμε πρωτεΐνη κατά τη διάρκεια της ημέρας με βασικότερα το λευκό κρέας, ψάρια και γαλακτοκομικά σε συνδυασμό με φακές, κινόα ή ξηρούς καρπούς. Επίσης, έρευνες δείχνουν ότι αν φας πρωτεΐνη πριν κοιμηθείς σε βοηθά στη μυϊκή ενδυνάμωση κατά τη διάρκεια του ύπνου» σημειώνει.

«Δεν ξεχνάμε την αποθεραπεία»

Ο επιστήμονας της άθλησης, Asker Jeukendrup δεν κάνει διαχωρισμό μεταξύ επαγγελματιών και εκείνων που το κάνουν για να περνάει η ώρα. Συστήνει σε όλους να μην αμελούν το stretching, το μασάζ, το καυτό μπάνιο αλλά και τον καλό ποιοτικό ύπνο. Επίσης, μας ενημερώνει ότι -ειδικά για τις γυναίκες- είναι πιο αποτελεσματικό να κάνουν λιγότερες επαναλήψεις με μεγαλύτερα βάρη.

«Γύμνασε όλο το σώμα»

Ο personal trainer, Dmitri Tkatchev, απλά μας υπενθυμίζει ότι καλό είναι να γυμνάζουμε όλο το σώμα. Μπορούμε για παράδειγμα, να συνδυάζουμε τα βάρη με την ποδηλασία. Έτσι έχουμε χτίσιμο των μυών αλλά και καλύτερο μεταβολισμό.