Άγχος, πολλή δουλειά, ελάχιστος ελεύθερος χρόνος κι όλες αυτές οι γνωστές δικαιολογίες, αλλά και η καθημερινότητα.

Υπάρχει πάντα, όμως, περιθώριο για λίγη άσκηση. Βάλτε την στη ζωή σας χωρίς καν να το καταλάβετε με αυτούς τους τρόπους:

1.Περπατήστε καθώς μιλάτε στο κινητό, μειώστε τον χρόνο που περνάτε καθιστές και καθιστοί.

2.Περιμένοντας κάποιον φίλο ή μέλος οικογένειας στο αυτοκίνητο, ξεμουδιάστε. Κάντε τον γύρο του αυτοκινήτου μερικές φορές, τεντωθείτε.

3.Επιλέξτε σκάλες-ξεχάστε το ασανσέρ. Η καθημερινότητα μάς δίνει πολλές ευκαιρίες άσκησης. Ας τις εκμεταλλευτούμε, μετά θα είμαστε γεμάτοι ενέργεια

4. Κάντε μερικά σύντομα διαλείμματα από το καθιστικό οκτάωρο στην δουλειά για έναν γύρο του γραφείου, μια βόλτα με τις σκάλες (ναι!) ή μερικά ανοιχτά βήματα στην ταράτσα/μπαλκόνι/περίβολο.

5.Κατεβείτε μια στάση νωρίτερα με το λεωφορείο. Παρκάρετε μερικά τετράγωνα μακριά από τον προορισμό σας. «Ξεγελάστε» τον εαυτό σας!

6. Καθώς βλέπετε την σειρά σας, κάντε μερικές απλές ασκήσεις για τα πόδια και τα χέρια. Πάνω κάτω, πάνω κάτω. Ακόμα και 5 λεπτά κάνουν λίγη διαφορά.

7.Στην παραλία, ΚΟΛΥΜΠΗΣΤΕ. Για μπάνιο πήγατε, όχι για «ξαπλωστριάδα».

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο