Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Είδες η ΔΕΗ; Είδες και τα ΕΛΤΑ;

Είδες η ΔΕΗ; Είδες και τα ΕΛΤΑ;

Μια ακόμη απόδειξη της απίστευτης προχειρότητας του κράτους που ταλαιπωρεί τους πολίτες

Την περασμένη Τετάρτη έλαβα στο σπίτι μου το λογαριασμό της ΔΕΗ (εκκαθαριστικός) για το διάστημα 15-12-2017 έως και 17-04-2018 και στον οποίο εμφανιζόταν προηγούμενο ανεξόφλητο ποσό.

Η έκπληξη ήταν μεγάλη, διότι το ποσό είχε πληρωθεί το μεσημέρι της 1ης Μαρτίου 2018 (σ.σ. υπάρχει και το σχετικό αποδεικτικό των ΕΛΤΑ), 12 μέρες πριν από την λήξη της προθεσμίας πληρωμής, στις 13 Μαρτίου 2018. Είχε πληρωθεί και μάλιστα έχοντας την έκπτωση συνέπειας του 15% από τον προηγούμενο λογαριασμό.

Ιδιαίτερα συνεπής ως προς την υποχρέωση μου έναντι της ΔΕΗ, και έχοντας την αίσθηση ότι τα ΕΛΤΑ επιτελούν κανονικά το έργο τους, ήμουν ήσυχος, μέχρι που ήρθε ο νέος λογαριασμός και διαπίστωσα ανεξόφλητο ποσό.

Στο νέο λοιπόν λογαριασμό που εκδόθηκε 20 Απριλίου, υπήρχε καταγραφή ποσού ως ανεξόφλητου, δηλ. ενώ είχε πληρωθεί πριν από 50 μέρες, ενώ ο πελάτης έχανε και την έκπτωση συνέπειας!

Και το ωραίο, είναι ότι επειδή φαίνεται προηγούμενο ανεξόφλητο ποσό, ο νέος λογαριασμός που ήρθε αποτελεί και κοινοποίηση της εντολής διακοπής ρεύματος προς το διαχειριστή δικτύου, η οποία εκδίδεται την επομένη της ημερομηνίας λήξης του.

Μάλιστα, η πληρωμή του λογαριασμού έγινε στο υποκατάστημα των ΕΛΤΑ στην πλατεία Συντάγματος, ακριβώς κάτω από το υπουργείο Οικονομικών.

Αμέσως θυμήθηκα ότι και το καλοκαίρι του 2017, είχε δημιουργηθεί θέμα με τους λογαριασμούς της ΔΕΗ, με παράγοντες τότε των ΕΛΤΑ να κάνουν λόγο για διόγκωση του ζητήματος. Ουσιαστικά έχουμε μη απόδοση στη ΔΕΗ από τα ΕΛΤΑ των χρημάτων που λαμβάνουν από την είσπραξη των λογαριασμών ρεύματος.

Νωρίς το πρωί της Παρασκευής 27 Απριλίου τηλεφώνησα στα κεντρικά της ΔΕΗ, στην οδό Αριστείδου, στο κέντρο της Αθήνας και μίλησα με υπάλληλο στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Ιδιαίτερα ευγενικά μου εξήγησαν ότι υπάρχει θέμα με τα ΕΛΤΑ και αργεί η ενημέρωση της ΔΕΗ κατά μέσο όρο περίπου 45 μέρες, ενώ λόγω Πάσχα η καθυστέρηση θα έφθανε και τις 60 μέρες. Μάλιστα, η συμβουλή ήταν ή απευθείας πληρωμή στα καταστήματα της ΔΕΗ ή στα γκισέ των τραπεζών ή με webbanking.

Πως είναι δυνατόν επί περίπου 50 ημέρες να μην έχει γίνει ενημέρωση; Άρα παρακρατούνται τα χρήματα από την πληρωμή λογαριασμών ρεύματος. Τοκίζονται αυτά τα χρήματα και για ποιους σκοπούς; Θα λύσουν οι πολίτες ενδεχόμενο ταμειακό πρόβλημα των ΕΛΤΑ;

Ο απλός πολίτης των 400-500-700 ευρώ γιατί να αντιμετωπίζει πρόβλημα με τη ΔΕΗ; Γιατί να χάνει την έκπτωση συνέπειας του 15% (π.χ. σε λογαριασμό 100 ευρώ είναι κέρδος 15 ευρώ που για πολίτη που λαμβάνει 500 – 600 ευρώ είναι μεγάλο ποσό, ενώ έχει και το άγχος της ενδεχόμενης διακοπής ρεύματος;).

Τι πρακτικές είναι αυτές; Υπάρχει σεβασμός στον πολίτη; Εάν οι πολίτες καθυστερούν έστω και μια μέρα την πληρωμή λογαριασμών έχουν επιπτώσεις και εγκαλούνται ως υπερήμεροι.

Για τα ΕΛΤΑ θα γίνει κάτι ή θα κάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε τίποτα; Συνιστά ποινικό αδίκημα αυτό ή όχι; Θα συνεχιστεί και άλλο αυτή η ιστορία;

Αναμένονται απαντήσεις, κυρίως σε όσοι έχουν πραγματικά ανάγκη και τους κοροϊδεύουν και είναι χιλιάδες συμπολίτες μας. Και η κοροϊδία έχει τα όριά της.

Sports in

Συμφώνησε για νέο συμβόλαιο το μεγαλύτερο ταλέντο της Παρί

Συμφώνησε για νέο συμβόλαιο συνεργασίας ένας από τους πιο ταλαντούχους παίκτες της Παρί Σεν Ζερμέν.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024