Κυριακή 28 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Cybertruck: Είναι το νέο αγροτικό της Tesla δημόσιος κίνδυνος;

Cybertruck: Είναι το νέο αγροτικό της Tesla δημόσιος κίνδυνος;

Ειδικοί δηλώνουν ανήσυχοι για την ασφάλεια πεζών και άλλων οχημάτων.

Η άκαμπτη κατασκευή και το γωνιώδες σχήμα του Cybertruck ίσως εγκυμονούν κινδύνους για τους πεζούς, τους δικυκλιστές και άλλα οχήματα στον δρόμο, εκτιμούν ειδικοί σε θέματα ασφάλειας που μίλησαν στο Reuters για το νέο αγροτικό της Tesla.

Αν και η Tesla δεν έχει διευκρινίσει μέχρι στιγμής αν θα διαθέσει το νέο μοντέλο της στην Ευρώπη, ο επικεφαλής μηχανικός της εταιρείας παραδέχτηκε μιλώντας στο Top Gear ότι αυτό θα ήταν δύσκολο.

Ο λόγος, είπε, είναι ότι οι ευρωπαϊκοί κανόνες υποχρεώνουν τους κατασκευαστές να περιορίζουν τις επιφάνειες που προεξέχουν για να προστατεύονται οι πεζοί σε περίπτωση τροχαίου.

Άκαμπτες επιφάνειες

Κατά την παρουσίαση του φουτουριστικού οχήματος στις 30 Νοεμβρίου, ο ιδρυτής της εταιρείας Έλον Μασκ έδειξε βίντεο από δοκιμές συγκρούσεων που συζητήθηκαν ευρέως στα social media.

«Αν έχετε κάποια διαφωνία με κάποιο άλλο αυτοκίνητο, το δικό σας θα κερδίσει» είπε ο εκκεντρικός εκατομμυριούχος αναφερόμενος στο ενδεχόμενο σύγκρουσης.

Δήλωσε ωστόσο βέβαιος ότι το Cybertruck θα αποδειχθεί πιο ασφαλές από άλλα αγροτικά τόσο για τους επιβαίνοντες όσο και για τους πεζούς.

«Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι έκαναν το περίβλημα πολύ άκαμπτο χρησιμοποιώντας ανοξείδωτο χάλυβα. Όταν χτυπήσει κανείς το κεφάλι του πάνω του θα υποστεί μεγαλύτερη ζημιά» εκτίμησε ο Άντριαν Λουντ, τέως πρόεδρος του Ασφαλιστικού Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (IIHS), του οποίου οι δοκιμές συγκρούσεων αποτελούν το στάνταρτ της βιομηχανίας.

To Cybertruck δεν μοιάζει με κανένα άλλο αγροτικό της αγοράς (Reuters)

Το Cybertruck είναι το πρώτο αυτοκίνητο με εξωτερικό από ανοξείδωτο ατσάλι από το λανσάρισμα του αυτοκινήτου DeLorean που εμφανιζόταν στην ταινία Επιστροφή στο Μέλλον το 1985.

Σύμφωνα με την Tesla, τα ατσάλινα πάνελ είναι σχεδιασμένα να απορροφούν την ενέργεια της σύγκρουσης. Ωστόσο οι «ζώνες παραμόρφωσης» του Cybertrucκ, τμήματα που είναι σχεδιασμένα να τσαλακώνονται ώστε να απορροφούν ενέργεια, είναι μάλλον περιορισμένες στο Cybertruck, δήλωσε ο Σέιμερ Χάμνταρ, καθηγητής του Πανεπιστημίου «Τζορτζ Ουάσιγκτον».

Το Cybertruck πιθανότατα θα συνέθλιβε το δεύτερο όχημα σε περίπτωση σύγκρουσης, εκτίμησε ο Ντέιβιντ Φράιντμαν, πρώην επικεφαλής της Εθνικής Αρχής Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων.

«Θορυβημένη» από τα βίντεο των δοκιμών σύγκρουσης, όσον αφορά τους πεζούς και τους επιβαίνοντες άλλων οχημάτων, δήλωσε η Τζούλια Γκρίσγουορλντ, διευθύντρια του Κέντρου Έρευνας Ασφάλειας Μεταφορών του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια στο Μπέρκλεϊ.

«Ελπίζουμε να μην φέρει η Tesla αυτό το αυτοκίνητο στην Ευρώπη» σχολίασε με ανακοίνωσή του το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών, μη κερδοσκοπικός οργανισμός στις Βρυξέλλες.

«Ένα όχημα αυτού του μεγέθους, αυτής της ισχύος και αυτού του τεράστιου βάρους θα είναι θανάσιμο για τους πεζούς και τους δικυκλιστές σε περίπτωση σύγκρουσης».

Sports in

Το «άστρο» του Τσάμπι Αλόνσο: Δεν έχει υπάρχει αυτό που έχει κάνει φέτος η Λεβερκούζεν (vids)

Η Λεβερκούζεν σε 10 ματς στη φετινή σεζόν σε Μπουντεσλίγκα, Europa League και Κύπελλο έχει γλιτώσει την ήττα ή έχει πάρει τη νίκη με γκολ στις καθυστερήσεις.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 28 Απριλίου 2024