Οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας, η ρουτίνα και το άγχος μπορούν να επηρεάσουν την ερωτική μας διάθεση, μειώνοντας την επιθυμία μας για σεξ.

Ακόμα όμως και αν χαθεί για λίγο το πάθος και η επιθυμία από την κρεβατοκάμαρα, υπάρχουν πάντα τρόποι για να τα επαναφέρουμε στη ζωή μας. «Ξυπνήστε» τη λίμπιντό σας ακολουθώντας τα παρακάτω tips.

Παίξε μαζί του

Σου προτείνουμε να επιλέξεις sex toys που θα προκαλέσουν ευχαρίστηση και στους δύο, όπως ένα δαχτυλίδι που όχι μόνο δονείται αλλά προκαλεί και κλειτοριδική διέγερση.

Η σωστή διάθεση

Μπορεί να ακούγεται πολύ απλό και συνηθισμένο, αλλά ένα χαλαρωτικό και ταυτόχρονα αισθησιακό μασάζ συνοδευόμενο από την κατάλληλη ατμόσφαιρα με κεριά και αρωματικά έλαια μπορεί να αποτελέσει το καλύτερο διεγερτικό.

Ρόδι το θαυματουργό

Ξέχνα το χυμό πορτοκάλι! Τα ρόδια μπορούν να βοηθήσουν με προβλήματα στυτικής δυσλειτουργίας, καθώς πολλές από τις αντιοξειδωτικές τους ουσίες βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος. Δώσε λοιπόν λίγο χυμό ρόδι στον σύντροφό σου και δες τη σεξουαλική σας ζωή να αλλάζει δραματικά.

Χαλάρωσε

Το άγχος μπορεί σίγουρα να προκαλέσει προβλήματα στην κρεβατοκάμαρα. Γι’ αυτό είναι σημαντικό πού και πού να ξεχνάς τα προβλήματα της καθημερινότητας και να χαλαρώνεις. Δεν είναι ανάγκη να είσαι γκουρού. Ξάπλωσε, κλείσε τα μάτια σου για λίγα λεπτά και πάρε βαθιές αναπνοές. Μην σκέφτεσαι και προσπάθησε να ακούς μόνο την ανάσα σου.

Όστρακα τα αφροδιασιάκα

Τα όστρακα, όπως τα στρείδια και τα μύδια, είναι πλούσια σε αμινοξέα και ψευδάργυρο, στοιχεία απαραίτητα για την παραγωγή διαφόρων ορμονών, όπως τα ανδρογόνα και η τεστοστερόνη.

Tα θαλασσινά είναι επίσης πολύ καλή πηγή νιασίνης, η οποία δρα στα άκρα του αγγειακού συστήματος, προκαλώντας τη διαστολή τους και συμβάλλοντας στην καλύτερη αιμάτωση του ανδρικού αναπαραγωγικού συστήματος. Θυμήσου το την επόμενη φορά που θα βγείτε για δείπνο!

Ψευδάργυρος

Δεν τρελαίνεσαι για το σπανάκι και τα όστρακα; Επίλεξε τότε ένα συμπλήρωμα ψευδάργυρου.

Κινέζικα βότανα

To Horny Goat Weed είναι για παράδειγμα ένα κινέζικο βότανο, το οποίο χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια για την έλλειψη σεξουαλικής επιθυμίας. Λέγεται ότι αυξάνει τη λίμπιντο, καθώς βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος στο κάτω μέρος του σώματος, αποκλείοντας ένα συγκεκριμένο ένζυμο που την παρεμποδίζει.

Χάρη σε αυτή τη λειτουργία του μάλιστα βοηθά και με προβλήματα στυτικής δυσλειτουργίας. Θα το βρεις σε πολλά φαρμακεία και μαγαζιά με βιολογικά προϊόντα και συμπληρώματα διατροφής.

Η μαύρη σοκολάτα

Η γλυκιά αυτή λιχουδιά δεν θα ευχαριστήσει μόνο τον ουρανίσκο σου αλλά και το σύντροφό σου, καθώς πρόκειται να αυξήσει τα επίπεδα ντοπαμίνης και σεροτονίνης στον εγκέφαλο, προκαλώντας αισθήματα χαράς, αυξάνοντας την ενέργεια αλλά και το αίσθημα ευφορίας. Παράλληλα, η μαύρη σοκολάτα ελαττώνει το άγχος και το στρες και διευκολύνει τον οργασμό. Κοινώς, μην παραλείπεις ποτέ το επιδόρπιο!

Βάλε πιπέρι στη ζωή σου

Επίλεξε μια καυτερή σάλτσα για να συνοδέψεις το βραδινό σου, καθώς το τσίλι αυξάνει την παραγωγή των ενδορφινών, των ορμονών της χαράς, και τη θερμοκρασία του σώματος, οδηγώντας σε υπεραιμία και εντείνοντας την κυκλοφορία του αίματος. Με λίγα λόγια, όσο πιο καυτερή η σάλτσα, τόσο πιο καυτό το σεξ.

Με φαντασία

Πολύ πιθανό να έχεις βρεθεί σε αυτό το σεξουαλικό τέλμα, γιατί έχεις βαρεθεί να κάνεις τα ίδια και τα ίδια. Πρότεινε στο σύντροφό σου να φύγετε λίγο από την κρεβατοκάμαρα και να κάνετε σεξ στο αυτοκίνητο ή σε ένα διαφορετικό δωμάτιο του σπιτιού. Ξάφνιασέ τον και άλλαξε στάση ή πρότεινέ του να μιλήσετε ελεύθερα για τις φαντασιώσεις σας. Αποκλείεται να μην προκύψει κάτι καλό από όλη αυτή τη συζήτηση.

Ο ύπνος ο θαυματουργός

Σε συνδυασμό με το άγχος, η έλλειψη ύπνου μπορεί να μειώσει τη σεξουαλική σου επιθυμία. Σύμφωνα με τους ειδικούς, η καλύτερη ποιότητα του σεξ συνδέεται με την καλή ποιότητα του ύπνου.

Το σώμα που είναι ξεκούραστο μπορεί να διεγερθεί πιο εύκολα, όπως αναφέρει έρευνα που διεξήχθη το 2016. Πιο συγκεκριμένα, μια επιπλέον ώρα ύπνου μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση 14% της ερωτικής ικανοποίησης.

Εάν δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς, δοκίμασε να φορέσεις μια μάσκα για τον ύπνο και προσπάθησε να μην χρησιμοποιήσεις το κινητό ή το λάπτοπ σου για τουλάχιστον μία ώρα πριν πέσεις για ύπνο.

Γράψτε το σχόλιό σας