Πιστή στην υπόσχεση της, η γερμανική φίρμα έκανε από την μακρινή Σαγκάη, τα αποκαλυπτήρια της ανανεωμένης εκδοχής της Macan η οποία με αφετηρία μια σειρά από στοχευμένες αναβαθμίσεις φιλοδοξεί να οδηγηθεί ακόμα ψηλότερα από τον συνολικό αριθμό των 350.000 πωλήσεων -από το 2014 οπότε και πρωτοεμφανίστηκε- και οι οποίες την καθιστούν ως το δημοφιλέστερο μοντέλο της Porsche.

Ξεκινώντας από την εξωτερική της εμφάνιση, η Porsche ακολούθησε μια εξελικτική τακτική στο μπροστινό τμήμα όπου ξεχωρίζουν κυρίως τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα τεχνολογίαςLED τα οποία πλέον ανήκουν στο βασικό της εξοπλισμό και πλαισιώνονται από μια σειρά χειρουργικών παρεμβάσεων στην σχεδίαση.

Αντιθέτως, πολύ πιο εμφανείς είναι οι αλλαγές στο πίσω τμήμα καθώς η Macan αποκτά ένα ενιαίο φως φρένου, στα πρότυπα των νέων Cayenne και Panamera, που την καθιστά άμεσα αναγνωρίσιμη ως την ανανεωμένη εκδοχή του είδους της. Παράλληλα η Porsche, με την εισαγωγή πιο απρόβλεπτων και εντυπωσιακών χρωμάτων όπως το γαλάζιο Miami Blue, το πράσινο Mamba Green και το ασημί Dolomite Silver, αλλά και τους νέου σχεδιασμού τροχούς των 20 και 21 ιντσών φροντίζει να υπογραμμίσει τη σχεδιαστική αναθεώρηση του μικρότερου SUV της.

Περνώντας στο εσωτερικό, κυριαρχεί η μεγαλύτερη 11 ιντσών οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα για το σύστημα infotainment το οποίο έχει αναβαθμίσει τις λειτουργίες του, προσφέροντας βελτιωμένες λειτουργίες φωνητικού ελέγχου αλλά και τη δυνατότητας παροχής δεδομένων για τις κυκλοφοριακές συνθήκες σε πραγματικό χρόνο ως μέρος του βασικού της εξοπλισμού. Επιπλέον στις διαθέσιμες εφαρμογές προστίθεται και μια νέα η οποία είναι προσβάσιμη και μέσω smartphone και επιτρέπει στον οδηγό να καταγράψει τις εκτός δρόμου διαδρομές του.

Αριστερά από την νέα οθόνη δεσπόζει το νέο τιμόνι, αντίστοιχο αυτού που συναντάμε και στην 911 και το οποίο προσδίδει έναν σαφώς πιο σπορ τόνο στο θάλαμο επιβατών. Για εκείνους που θα το συνδυάσουν με το εξοπλιστικό πακέτο Sport Chrono Package, το τιμόνι αποκτά έναν επιπλέον διακόπτη, το Sport Response, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίσει επί το δυναμικότερο άμεσα τις παραμέτρους της απόκρισης του κινητήρα, του συστήματος διεύθυνσης και του πλαισίου.

Σημαντικές αναβαθμίσεις υπόσχεται η Porsche και ως προς την ανάρτηση η οποία είναι αφενός ελαφρύτερη αλλά και πιο σφιχτή σε σχέση με το παρελθόν, προσφέροντας, σύμφωνα με τις συστάσεις περισσότερη ευελιξία αλλά και μικρότερες κλίσεις του αμαξώματος υπό συνθήκες πίεσης.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, αν και επί του παρόντος η Porsche επιφυλάσσεται να τους αποκαλύψει στο κοντινό μέλλον, σχεδόν δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η γκάμα θα απαρτίζεται από αναβαθμισμένες εκδοχές των κινητήρων με τους οποίους ήδη εξοπλίζεται, προσφέροντας ωστόσο βελτιώσεις σε επίπεδο ισχύος αλλά και αποδοτικότητας.

Εξαίρεση θα αποτελέσει ο diesel κινητήρας ο οποίος δεν αναμένεται να προσφέρεται στην ανανεωμένη εκδοχή της Macan η οποία θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμη ως βενζινοκίνητη.