Εφόσον ο καιρός μας το επιτρέπει, γιατί να μην γυμναστούμε ή διαλογιστούμε σε εξωτερικούς χώρους, είτε ατομικά είτε σε ομαδικό επίπεδο; Ο ήλιος όμως κρύβει κάποιους κινδύνους που συνήθως αγνοούμε και που θα πρέπει να λάβουμε υπόψιν προτού ξεκινήσουμε τις ανοιξιάτικες εξορμήσεις στα πάρκα.

Ενυδάτωση ενυδάτωση ενυδάτωση

Όταν γυμνάζεσαι σε εξωτερικούς χώρους, δεν είναι τόσο εύκολο να βρεις νερό την ώρα που το χρειάζεσαι. Δεν ξεκινάμε ποτέ για γιόγκα χωρίς να έχουμε μαζί ένα μπουκαλάκι νερό. Ακόμα καλύτερα, προμηθεύσου ένα μικρό θερμός που διατηρεί για ώρες το κρύο νερό.

Απόφυγε τις σκληρές επιφάνειες

Οι σκληρές επιφάνειες δεν θα σε ωφελήσουν ούτε στη στάση του σώματος αλλά μπορεί να σου προκαλέσουν και κνησμό.. Μία λύση πάντα είναι να έχεις μαζί σου το ειδικό χαλάκι της γιόγκα.

 

Το βασικό χαρακτηριστικό της γιόγκα είναι η ισορροπία

Επομένως, βρες σημεία όπου το έδαφος δεν είναι ανηφορικό ή κατηφορικό και δεν έχει λακκούβες για να μην έχουμε τραυματισμούς.

 

Προσοχή στην παραλία

Μην επηρεάζεσαι από τις φωτογραφίες που βλέπεις στο Ίντερνετ. Μπορεί η παραλία να δείχνει ειδυλλιακή με τη θάλασσα και το ηλιοβασίλεμα, αλλά η άμμος δεν είναι πάντα επίπεδη και θα χρειαστείς σίγουρα ένα χαλάκι γιόγκα αφού τσεκάρεις τα σωστά σημεία για να καθίσεις.

 

Τα έντομα δεν είναι φίλοι μας

Τα πάρκα και οι περιοχές που έχουν χορτάρι κρύβουν κινδύνους που χρειάζονται τσεκάρισμα προτού χαλαρώσεις και ξεκινήσεις τη γιόγκα σου. Ανάλογα με την περιοχή που βρίσκεσαι, υπάρχουν και τα ανάλογα επικίνδυνα φυτά. Φρόντισε να έχεις μαζί σου αντικουνουπικά, ακόμα και εντομοκτόνο.

 

Πάνω απ’όλα το δέρμα μας

Είναι γεγονός ότι την Άνοιξη είμαστε λίγο πιο απρόσεκτοι και αμελούμε το αντηλιακό επειδή το έχουμε ταυτίσει περισσότερο με το καλοκαίρι. Ο ήλιος όμως είναι εξίσου επικίνδυνος και αν κάτσουμε ώρα έξω, επιβαρύνουμε το δέρμα μας και κινδυνεύουμε με έγκαυμα.