Ad blocker: Οι μισοί Έλληνες χρησιμοποιούν λογισμικό που μπλοκάρει τις διαφημίσεις στο Ίντερνετ
Προγράμματα που μπλοκάρουν τις διαφημίσεις προσφέρουν
Spotlight
-
Μελέτη καταπέλτης για τα Τέμπη μιλά για αλλοίωση της σκηνής του εγκλήματος - Η αναφορά στις εύφλεκτες ουσίες
-
Γενς Στόλτενμπεργκ: «Δεν είναι πολύ αργά για να κερδίσει η Ουκρανία τον πόλεμο»
-
Το παρών του Αλέξη Τσίπρα
-
Έζησα στην Αθήνα της δεκαετίας του 1980 για έναν χρόνο - αυτό μου έμαθε ότι μπορείς να ανήκεις οπουδήποτε
Πάνω από ένας στους δύο Έλληνες (52%) έχουν χρησιμοποιούν λογισμικό ad blocker που μπλοκάρει διαφημίσεις στις ηλεκτρονικές συσκευές τους, όπως προκύπτει από την έρευνα Profiles της Focus Bari|YouGov τον Μάρτιο σε δείγμα 6.676 ατόμων 18-64 ετών.
Η διείσδυση του ad blocker είναι θεαματικά ψηλότερη μεταξύ των ανδρών (59%) σε σχέση με τις γυναίκες (41%) και μεταξύ των νεαρών ηλικιών (67% στις ηλικίες 18-24 ετών έναντι 43% στις ηλικίες 50-64 ετών).
Είναι επίσης πολύ πιο διαδεδομένη στα προγράμματα πλοήγησης στο Διαδίκτυο (browsers) μέσω υπολογιστή (37%) απ’ ό,τι στα κινητά τηλέφωνα (12%).
Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες έχουν εγκαταστήσει ad blocker είναι για να αποφύγουν τις ενοχλητικές διαφημίσεις (70%), να προστατευτούν από ιούς ή κακόβουλo λογισμικό (49%) και να βελτιώσουν την εμπειρία τους στο Ίντερνετ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις