Σάββατο 27 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
MH370: Ερωτήματα για την κατάσταση των μαύρων κουτιών

MH370: Ερωτήματα για την κατάσταση των μαύρων κουτιών

Ερωτήματα για την κατάσταση στην οποία βρίσκονταν τα μαύρα κουτιά εγείρουν δηλώσεις του κατασκευαστή στο CNN. Ο Άνις Πατέλ, διευθυντής της κατασκευαστικής εταιρείας Dukane Seacom, είπε ότι τα μαύρα κουτιά της πτήσης έπρεπε να είχαν σταλεί στην εταιρεία από το 2012 για επισκευή και αντικατάσταση μπαταρίας, κάτι που δεν έγινε ποτέ.

Ερωτήματα για την κατάσταση στην οποία βρίσκονταν τα μαύρα κουτιά εγείρουν δηλώσεις του κατασκευαστή στο CNN.

Ο Άνις Πατέλ, διευθυντής της κατασκευαστικής εταιρείας Dukane Seacom, είπε ότι τα μαύρα κουτιά της πτήσης έπρεπε να είχαν σταλεί στην εταιρεία από το 2012 για επισκευή και αντικατάσταση μπαταρίας, κάτι που δεν έγινε ποτέ.

Αυτό, σύμφωνα με τον ίδιο, δημιουργεί τρεις πιθανότητες: ότι η αεροπορική εταιρεία αντικατέστησε τα «pinger» -πομπούς υπερήχων που λειτουργούν για 30 μέρες, ακόμα και μέσα στο νερό, και μπορούν να γίνουν αντιληπτά με σόναρ πλοίων και υποβρυχίων- με καινούρια, ότι ζητήθηκε από άλλη εταιρεία να κάνει τις απαραίτητες επισκευές, ή ότι αυτές δεν έγιναν ποτέ, γεγονός που θα σήμαινε ότι οι μπαταρίες θα είχαν μειωμένη διάρκεια ζωής.

Ο ίδιος είπε ότι εάν οι αρχικές μπαταρίες παραμένουν στα μαύρα κουτιά, τότε οι διάρκεια ζωής τους θα είχε μειωθεί από τις 30 στις 20 ή τις 25 ημέρες.

Η Malaysia Airlines δεν απάντησε την Πέμπτη σε ερώτηση του CNN για το θέμα αυτό.

Νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα ανέφερε σε e-mail: «Αγνοούμε ότι υπάρχει θέμα με το ULB (τον υποβρύχιο σηματοδότη) ή τις μπαταρίες του. Οι μπαταρίες δεν αντικαθίστανται. Είναι ενσωματωμένες στο pinger» και ότι τοποθετούνται από την εταιρεία που τους κατασκεύασε.

Ο Πατέλ είπε ότι η εταιρεία του ήταν αυτή που κατασκεύασε τα pinger στα μαύρα κουτιά το 2005 ή το 2006. Το σύνηθες είναι η εταιρεία να επιστρέφει τα μαύρα κουτιά στην κατασκευαστική εταιρεία για αντικατάσταση μπαταρίας.

Ορισμένες φορές επιλέγει αλλαγή των pinger ή συντήρηση από άλλη εταιρεία.

Εάν οι μπαταρίες των μαύρων κουτιών δεν αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα, ελάχιστα 24ωρα απομένουν μέχρι τα «μαύρα κουτιά» του μοιραίου Boeing των μαλαισιανών αερογραμμών να σταματήσουν να εκπέμπουν.

Οι έρευνες της διεθνούς ομάδας που έχει συσταθεί επικεντρώνονται πλέον στον εντοπισμό τους. Την Παρασκευή, τουλάχιστον δύο πλοία με τον κατάλληλο εξοπλισμό ξεκίνησαν τις υποθαλάσσιες έρευνες στον Ινδικό Ωκεανό.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Sports in

Σπανούλης: H ζημιά από έναν πρώην συμπαίκτη του (vid)

Ο Σπανούλης ήταν αδύνατο να του βάλει φρένο και ο Σερμαντίνι με αυτό το περίεργο στυλ έφτασε τους 21 πόντους, έχοντας 7/8 δίποντα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 27 Απριλίου 2024