Ad blocker: Οι μισοί Έλληνες χρησιμοποιούν λογισμικό που μπλοκάρει τις διαφημίσεις στο Ίντερνετ
Προγράμματα που μπλοκάρουν τις διαφημίσεις προσφέρουν
Spotlight
-
«Να δώσουμε το λόγο στη βάση του ΠΑΣΟΚ» - Και ο Δούκας ζητάει εκλογές - Πού το πάνε οι «σύντροφοι»;
-
«Τσουχτερά» τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πού κυμαίνονται φέτος οι τιμές
-
«Θα σε βρούνε πεταμένη σε κάδο» - Σοκάρουν οι απειλές που δεχόταν η 22χρονη από τον σύζυγό της
-
Boeing 737 ΜΑΧ της Southwest Airlines έχασε τον έλεγχο και υπέστη σοβαρές ζημιές
Πάνω από ένας στους δύο Έλληνες (52%) έχουν χρησιμοποιούν λογισμικό ad blocker που μπλοκάρει διαφημίσεις στις ηλεκτρονικές συσκευές τους, όπως προκύπτει από την έρευνα Profiles της Focus Bari|YouGov τον Μάρτιο σε δείγμα 6.676 ατόμων 18-64 ετών.
Η διείσδυση του ad blocker είναι θεαματικά ψηλότερη μεταξύ των ανδρών (59%) σε σχέση με τις γυναίκες (41%) και μεταξύ των νεαρών ηλικιών (67% στις ηλικίες 18-24 ετών έναντι 43% στις ηλικίες 50-64 ετών).
Είναι επίσης πολύ πιο διαδεδομένη στα προγράμματα πλοήγησης στο Διαδίκτυο (browsers) μέσω υπολογιστή (37%) απ’ ό,τι στα κινητά τηλέφωνα (12%).
Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες έχουν εγκαταστήσει ad blocker είναι για να αποφύγουν τις ενοχλητικές διαφημίσεις (70%), να προστατευτούν από ιούς ή κακόβουλo λογισμικό (49%) και να βελτιώσουν την εμπειρία τους στο Ίντερνετ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις