Κυριακή 05 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Νέες Κυκλοφορίες της Puzzlemusik

Νέες Κυκλοφορίες της Puzzlemusik

Η Puzzlemusik παρουσιάζει δύο νέες κυκλοφορίες CD, δύο σημαντικών μουσικών της σύγχρονης ελληνικής σκηνής! Στις 26 Απριλίου κυκλοφορεί το νέο CD «Απ’ τη σπηλιά του Δράκου» του Μπάμπη Παπαδόπουλου με instrumental διασκευές σε ρεμπέτικα τραγούδια της δεκαετίας του 1930. Πρόκειται για το δεύτερο προσωπικό άλμπουμ του πρώην κιθαρίστα του συγκροτήματος Τρύπες και (για μεγάλη περίοδο) […]

Η Puzzlemusik παρουσιάζει δύο νέες κυκλοφορίες CD, δύο σημαντικών μουσικών της σύγχρονης ελληνικής σκηνής!
Στις 26 Απριλίου κυκλοφορεί το νέο CD «Απ’ τη σπηλιά του Δράκου» του Μπάμπη Παπαδόπουλου με instrumental διασκευές σε ρεμπέτικα τραγούδια της δεκαετίας του 1930.
Πρόκειται για το δεύτερο προσωπικό άλμπουμ του πρώην κιθαρίστα του συγκροτήματος Τρύπες και (για μεγάλη περίοδο) στενού συνεργάτη του Θανάση Παπακωνσταντίνου.
Δύο χρόνια μετά το πολύ επιτυχημένο καλλιτεχνικά και εμπορικά «Σκηνές από ένα ταξίδι» που είχε κυκλοφορήσει τον Φεβρουάριο του 2008 επίσης από την Puzzlemusik.
Το «Απ’ τη σπηλιά του Δράκου» αποτελεί τη φυσική συνέχεια του προηγούμενου άλμπουμ με το οποίο μοιράζεται την ίδια φιλοσοφία, παρουσιάζοντας όμως ταυτόχρονα σημαντικές διαφορές που ανανεώνουν τα εκφραστικά μέσα του Μπάμπη Παπαδόπουλου, διευρύνουν τον ήχο και τις αναζητήσεις του και μας αποκαλύπτουν ορισμένες από τις επιρροές του, προ(σ)καλώντας μας να εξετάσουμε με νέο πρίσμα την ως τώρα πορεία του.
Ο ήχος στη νέα δουλειά είναι ακουστικός και όχι ηλεκτρικός.
Στις Σκηνές…ο Παπαδόπουλος ηχογράφησε μόνος, ενώ εδώ ηχογραφεί με τρίο το οποίο συμπληρώνουν ο Δημήτρης Βλαχομήτρος στο μπουζούκι και ο Διονύσης Μακρής στο κοντραμπάσο.
Στις εμβόλιμες μινιατούρες που υπάρχουν ανάμεσα σε ορισμένα κομμάτια συμμετέχει ο Γιώργος Χριστιανάκης (πιάνο).
Ο αυτοσχεδιαστικός χαρακτήρας, η – επί της ουσίας – εντυπωσιακή (χωρίς φτηνούς εντυπωσιασμούς) τεχνική, η φαντασία στην αρμονική γλώσσα, και η ευρηματικότητα στη μελωδική ανάπτυξη είναι και εδώ παρόντα.
Το υλικό όμως πάνω στο οποίο αναπτύσσονται τα παραπάνω στοιχεία αυτή τη φορά είναι τελείως διαφορετικό.
Ο Παπαδόπουλος διασκευάζει (ή πιο σωστά ανασκευάζει) ρεμπέτικα τραγούδια της δεκαετίας του 1930. Τραγούδια των: Γιώργος Μπάτης, Μάρκος Βαμβακάρης, Βαγγέλης Παπάζογλου, Ιωάννης Χαλκιάς, Κώστας Μπέζος, Τέτος Δημητριάδης – χρονολογική εξαίρεση αποτελεί το «Ένα τραγούδι απ΄τ’Αλγέρι» του Απόστολου Καλδάρα που ηχογραφήθηκε πρώτη φορά το 1948.
Ένας φόρος τιμής με σεβασμό στο πνεύμα των τραγουδιών που παράλληλα αναδεικνύει τη διαχρονικότητα και την αξία του συγκεκριμένου υλικού.
Μια πρόταση για το πώς έχει νόημα να επανεκτελούνται ανάλογα τραγούδια στις μέρες μας. Και τελικά ένα σπάνιο για τα δεδομένα της ελληνικής δισκογραφίας άλμπουμ που είναι βέβαιο ότι θα αγαπηθεί από ένα ευρύ φάσμα ακροατών και θα εκτιμηθεί δεόντως από την κριτική.
Το άλμπουμ ηχογραφήθηκε τον περασμένο Οκτώβριο στο στούντιο Royal Alzheimer Hall με μηχανικό ήχου τον Τίτο Καργιωτάκη ο οποίος έκανε και τις μίξεις.
Mastering: Τίτος Καργιωτάκης, Χρήστος Χαρμπίλας.
Σχεδιασμός εξωφύλλου & συσκευασίας: Σίμος Σαλτιέλ.
Παραγωγή: Μπάμπης Παπαδόπουλος.
Το άλμπουμ δεν θα παρουσιαστεί ζωντανά αυτή την περίοδο. Οι σχετικές συναυλίες θα γίνουν το φθινόπωρο οπότε και θα γίνει η επίσημη παρουσίαση του άλμπουμ σε χώρο που θα ανακοινωθεί.
• «Πόρτο Δράκο» ονομάζονταν ο Πειραιάς.
www.myspace.com/puzzlemusik
www.myspace.com/babispapadopoulos

Εγγονόπουλος/Πουλικάκος/Socos «Η Ύδρα Των Πουλιών»
Την ίδια ημερομηνία κυκλοφορεί το νέο CD «Η Ύδρα των Πουλιών».
Ο Socos μελοποιεί ποιήματα του Νίκου Εγγονόπουλου. Τραγουδά ο Δημήτρης Πουλικάκος.
Για πρώτη φορά στην ελληνική δισκογραφία ένα άλμπουμ που στο σύνολο του αποτελείται από μελοποιημένα ποιήματα του κορυφαίου Ελληνα σουρεαλιστή ποιητή και ζωγράφου Νίκου Εγγονόπουλου.
Το εγχείρημα τόλμησε ένας από τους πλέον δραστήριους και ευρηματικούς δημιουργούς της εποχής μας – ο Socos των Socos & The Live Project Band.
Το «Η Ύδρα Των Πουλιών» αποτελεί ένα άλμπουμ σταθμό για την ελληνική μουσική. Εκτός από το γεγονός ότι είναι η πρώτη φορά που επιχειρείται μελοποίηση ποιημάτων του Εγγονόπουλου σε επίπεδο ολόκληρου άλμπουμ, πρόκειται και για το πρώτο άλμπουμ του Πουλικάκου εδώ και 35 χρόνια (από το 1976 που κυκλοφόρησε το εμβληματικό «Μεταφοραί Εκδρομαί ο Μήτσος» – εξαιρούνται τα live άλμπουμ του και οι συλλογές).
Καταλύτης για τη δημιουργία του «Η Ύδρα Των Πουλιών» υπήρξε ένας εκπρόσωπος της νέας γενιάς δημιουργών, ο Socos, ο οποίος είχε και την ιδέα για το όλο project.
Όλα αυτά δεν θα είχαν καμία σημασία αν το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που είναι. Ο Socos ξεπερνάει τις όποιες δυσκολίες μελοποίησης παρουσιάζει ο Εγγονόπουλος (σε βαθμό που αναρωτιέσαι αν τελικά υπάρχουν όντως τέτοιες) ενώ ο Πουλικάκος ξαφνιάζει με την ερμηνεία του, που ενώ διατηρεί το αναγνωρίσιμο προσωπικό του ύφος εντούτοις ακούγεται απίστευτα φρέσκος.
Τα πάντα μέσα στο άλμπουμ ρέουν απρόσκοπτα: η μουσική και η ερμηνεία πλησιάζουν τα ποιήματα με το δικό τους τρόπο, διατηρώντας το προσωπικό τους ύφος και το κάθε επιμέρους στοιχείο αγκαλιάζει αρμονικά και δημιουργικά το άλλο χωρίς υποχωρήσεις και «συγκρούσεις».
Ο Socos μένει πιστός στο κύριο χαρακτηριστικό του. Κάθε άλμπουμ που υπογράφει (είτε σόλο είτε ως συνδημιουργός) φέρει τη σφραγίδα του αλλά ταυτόχρονα διαφέρει από τα προηγούμενα. Οι φίλοι των Socos & The Live Project Band θα βρουν ψήγματα μόνο από αυτό που γνώρισαν και αγάπησαν στα «Kafka» (Puzzlemusik, 2007) και «Objects in mirror are closer than they appear» (Puzzlemusik, 2009) ενώ και το σόλο του άλμπουμ «Sub Breath, Outer Speech» (Puzzlemusik, 2008) που περιείχε τη μουσική της θεατρικής παράστασης «Χιόνια πολλά και ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος» προϊδεάζει αλλά δεν αποκαλύπτει αυτό που συμβαίνει στο «Η Ύδρα Των Πουλιών».
Ο καλύτερος κιθαρίστας της γενιάς του (και είναι ευδιάκριτο αυτό στο άλμπουμ) παίζει επίσης πλήκτρα και πιάνο και κάνει το computer programming. Καίρια η συμμετοχή της βιόλας που παίζει ο Μάριος Δαπέργολας (μέλος του Modern – e- Quartet), ενώ συμμετέχουν διακριτικά και μέλη των Live Project Band: Μαρίνος Τζιάρος (κρουστά, πλήκτρα), Μαρία Λατσίνου (φωνητικά).
Το άλμπουμ ηχογραφήθηκε στο στούντιο Artracks με μηχανικό ήχου τον Αλέξιο Μπόλπαση.
Μίξεις και mastering έκανε στο ίδιο στούντιο ο Γιώργος Πρινιωτάκης.
Ενορχήστρωση: Socos (εκτός από το Περί Ύψους που ενορχήστρωσε ο Χρήστος Αλεξόπουλος)
Παραγωγή: Socos
To artwork – που περιέχει και σπάνια σκίτσα του Νίκου Εγγονόπουλου – επιμελήθηκε ο Μαρίνος Τζιάρος.
Το «Η Ύδρα Των Πουλιών» προς το παρόν αποτελεί ένα studio project.
Δεν προβλέπονται δηλαδή σχετικές συναυλίες.

Sports in

Η Χιρόνα «καθάρισε» την Μπαρτσελόνα με ανατροπή και έστεψε και μαθηματικά τη Ρεάλ (4-2)

Η Χιρόνα αν και βρισκόταν πίσω στο σκορ στο ημίχρονο, τελικά έκανε την ανατροπή απέναντι στην Μπαρτσελόνα και πήρε το καταλανικό ντέρμπι (4-2).

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 05 Μαϊου 2024