Η DS αποκαλύπτει τη νέα, και ριζικά διαφορετική από πολλές απόψεις, γενιά του μικρότερου μοντέλου της η οποία δίνει το στίγμα των νέων χαρακτηριστικών της, πριν την πρώτη επίσημη δημόσια εμφάνισή του στην προσεχή έκθεση του Παρισιού.

Σχεδιαστικά, το εκκεντρικό μοντέλο ακολουθεί την ίδια αισθητική λογική με την νέα ναυαρχίδα της DS υπό τον αριθμό 7, ενδίδοντας σε ορισμένα στοιχεία που παραπέμπουν σε crossover τα οποία η γαλλική φίρμα φροντίζει, άλλωστε να τονίσει, προσθέτοντας στην ονομασία του το Crossback.

Μαζί με την crossover αισθητική, το DS3 Crossback έχει αυξήσει και τις διαστάσεις του με το συνολικό μήκος να έχει αυξηθεί κατά 17,8 εκατοστά φτάνοντας πλέον τα 4,12 μέτρα, ενώ πλέον θα διατίθεται ως πεντάθυρο.

Ακόμα σημαντικότερες και από το σχεδιασμό του είναι οι αλλαγές που έχουν συντελεστεί στην αθέατη πλευρά όπου βρίσκεται μια νέα αρχιτεκτονική με την κωδική ονομασία CMP η οποία εκτός από τα σαφή πλεονεκτήματα σε επίπεδο διάταξης είναι συμβατή και με αμιγώς ηλεκτροκίνητη τεχνολογία.

Έτσι αν και αρχικά το DS3 Crossback θα είναι διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης και diesel από το οπλοστάσιο του ομίλου PSA, από τα μέσα της επόμενης χρονιάς θα υποδεχθεί στην γκάμα του και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία θα φέρει τα διακριτικά E-Tense.

Σύμφωνα με τις πρώτες συστάσεις η ηλεκτρική έκδοση θα αποδίδει 136 ίππους και 260 Nm ροπής ενώ θα εφοδιάζεται με μπαταρίες ιόντων λιθίου απόδοσης 50 kWh οι οποίες θα τους εξασφαλίζουν αυτονομία 450 χλμ. Η DS αναφέρει ότι με την συνδρομή ταχυφορτιστή 100 kW οι μπαταρίες θα μπορούν να αναπληρώσουν το 80% της ενέργειας τους σε μόλις μισή ώρα.

Σε ό,τι αφορά τις συμβατικές εκδόσεις του, το DS3 Crossback θα διατεθεί με τρεις κινητήρες βενζίνης τεχνολογίας PureTech 1,2 λίτρων σε εκδοχές ισχύος 100, 130 και 155 ίππων με τον τελευταίο να αποτελεί νέα άφιξη στην γκάμα του γαλλικού ομίλου και να συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Την πετρελαιοκίνητη έκδοση θα εφοδιάζει ο χωρητικότητας 1,5 λίτρου BlueHDi με ισχύ 100 ίππων.

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στην αισθητική όσο και εξοπλιστική εικόνα του θαλάμου επιβατών όπου εκτός από τις απρόβλεπτες ρομβοειδείς γραμμές της σχεδίασης που παραπέμπουν στην κοπή των διαμαντιών, έχουν χρησιμοποιηθεί υψηλής ποιότητας υλικά όπως το δέρμα σε «βαρύτιμες» αποχρώσεις και σε αντίστοιχα πολυεδρικά μοτίβα με στόχο μια πιο πολυτελή αίσθηση.

Σε επίπεδο τεχνολογικού εξοπλισμού, το DS3 Crossback διαθέτει πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων σε συνδυασμό με head-up display ενώ στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται μια οθόνη αφής 10,0 ιντσών για την διαχείριση του infotainment.

Χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα ξεχωρίζουν οι διακόπτες για τις υπόλοιπες λειτουργίες απηχώντας το ίδιο πολυεδρικό μοτίβο, συμπεριλαμβανομένων των διακοπτών για τα ηλεκτρικά παράθυρα και τους καθρέφτες τους οποίους η DS επέλεξε να τοποθετήσει εκεί.

Οι αρχικές συστάσεις αναφέρουν ότι το DS3 Crossback θα διατεθεί σε πέντε επίπεδα εξοπλισμού, τα οποία θα απηχούν στο σύνολό τους «τα εκλεπτυσμένα χαρακτηριστικά και την εμμονή στην λεπτομέρεια για τα οποία είναι διάσημες όλες οι γαλλικές φίρμες πολυτελείας» όπως είπε ο επικεφαλής προϊόντικού σχεδιασμού της DS, Eric Apode, αποτυπώνοντας συνολικά τις προθέσεις της DS με το νέο μοντέλο.

Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο DS3 Crossback, διαθέτει επίσης μια διευρυμένη δέσμη συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης η οποία του εξασφαλίζει επίπεδο αυτονομίας 2 και τη δυνατότητα να παρκάρει  χωρίς τη συνδρομή του οδηγού του.  Το τεχνολογικό του παλμαρέ θα συμπληρώσει ηχοσύστημα της Focal αλλά και πολλά gadgets όπως η δυνατότητα ξεκλειδώματος μέσω smartphone και τα έξυπνα φωτιστικά σώματα.