Καταγγελία για την τραγωδία στη Γένοβα: Χρειαζόταν έκτακτη συντήρηση
Πολιτικός μηχανικός ο οποίος συμμετείχε στον σχεδιασμό και στην οικοδόμηση της γέφυρας, πριν από πενήντα χρόνια, τόνισε πως η γέφυρα έχρηζε άμεσης συντήρησης, όμως κάτι τέτοιο δεν έγινε ποτέ.
Νέα στοιχεία έρχονται στην επιφάνεια για την τραγωδία στην Ιταλία, όπου γέφυρα κατέρρευσε στη Γένοβα, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους τουλάχιστον 35 άτομα.
Μιλώντας στην εφημερίδα La Repubblica, ο πολιτικός μηχανικός Σαβέριο Φερράρι, ο οποίος συμμετείχε στον σχεδιασμό και στην οικοδόμηση της γέφυρας, πριν από πενήντα χρόνια, τόνισε πως η γέφυρα έχρηζε άμεσης συντήρησης, όμως κάτι τέτοιο δεν έγινε ποτέ.
«Το 1979 άρχισαν να περνούν τα μεγάλα φορτηγά, με σαράντα τόνους βάρος και οι συνθήκες άλλαξαν. Δημιουργήθηκαν, κατά συνέπεια, και πολλές ουρές. Κατά την διάρκεια των ετών πέρασα πολλές φορές από την γέφυρα Μοράντι και αισθάνθηκα περίεργους κραδασμούς», δηλώνει ο Φερράρι.
«Το κατήγγειλα στην αρμόδια υπηρεσία της εταιρίας, αλλά μου απάντησαν ότι δεν υπήρχαν τα αναγκαία χρήματα. Δεν έγινε ποτέ η συνολική, έκτακτη συντήρηση που χρειαζόταν. Και θεωρώ ότι έπρεπε να προστεθεί και ένας επιπλέον πυλώνας, στο κεντρικό σημείο της γέφυρας», προσθέτει.
Ο ιταλός πολιτικός μηχανικός προβλέπει, δε, ότι για την κατασκευή νέας γέφυρας, μετά από την κατεδάφιση της τωρινής, θα χρειαστούν είκοσι τέσσερις με τριάντα μήνες.
- Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο: Προειδοποιεί για τυχόν απειλές αντιποίνων ή εκφοβισμού εναντίον του
- Apple: Πλησιάζει η ώρα της τεχνητής νοημοσύνης
- Ιαπωνία: Παρεμβάσεις στο γιεν προανήγγειλε ο υπουργός Οικονομικών
- Ιράν: Ανακοίνωσε κυρώσεις κατά των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου
- Βραζιλία: Μεγαλώνει ο αριθμός των θυμάτων από τις φονικές πλημμύρες στο Πόρτο Αλέγκρε
- Λούτον και Έβερτον έμειναν στο 1-1