Πέμπτη 02 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Τα γαλλικά ταχυδρομεία αλλάζουν τις online αγορές

Τα γαλλικά ταχυδρομεία αλλάζουν τις online αγορές

Η ιδέα προέκυψε αφού πελάτες λάμβαναν τα πακέτα τους και τα επέστρεφαν τάχιστα, επιθυμώντας να αλλάξουν το προϊόν.

Συμβαίνει συχνά: Παραγγέλνετε ένα ρούχο μέσω διαδικτύου, περιμένετε με ανυπομονησία να φτάσει και πέντε λεπτά μετά την άφιξή του αναγκάζεστε να το συσκευάσετε πάλι επειδή δεν σας ταιριάζει… Τα γαλλικά ταχυδρομεία έχουν τη λύση.

Τοποθετούν δοκιμαστήρια για όσους και όσες πραγματοποιούν ηλεκτρονικά τις αγορές τους, διευκολύνοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο εκατομμύρια καταναλωτές και καταναλώτριες.

Η ιδέα προέκυψε από τις ανάγκες των πελατών

Δοκιμαστικά, σε ένα υποκατάστημα στο Παρίσι, εγκαταστάθηκε ένα δοκιμαστήριο κίτρινου χρώματος σε σχήμα γραμματοκιβωτίου. Στο εσωτερικό του υπάρχει μια καρέκλα, ένας καθρέφτης και ένα ράφι για την τοποθέτηση των πακέτων.

Τα γαλλικά ταχυδρομεία,  La Poste, αναφέρουν ότι η ιδέα προέκυψε αφού είδε πελάτες να παραλαμβάνουν τα πακέτα τους και να τα επιστρέψουν τάχιστα επιθυμώντας να αλλάξουν το προϊόν. Πλέον, δίνουν τη δυνατότητα για επιτόπιες επιστροφές.

Ένα «πείραμα»…

Στη Γαλλία, όπως και σε πολλές άλλες χώρες, η έκρηξη του ηλεκτρονικό εμπορίου είναι γεγονός. Πελάτες αγοράζουν προϊόντα από το διαδίκτυο (όπως ρούχα και παπούτσια) τα οποία όμως, συχνά επιστρέφονται, γράφει ο βρετανικός Guardian.


Η La Poste αναφέρει ότι το «πείραμα» που έθεσε σε εφαρμογή είναι κάτι περισσότερο από ένα απλό δοκιμαστήριο. «Η ιδέα είναι να απλοποιήσουμε τη ζωή των πελατών μας» σημειώνει η εταιρεία και εξηγεί πως επιτρέπει στους πελάτες να παραλαμβάνουν και να ελέγχουν τα προϊόντα. Σε περίπτωση που δεν τους ταιριάζουν ή μετάνιωσαν για την αγορά που έκαναν, δίνει τη δυνατότητα άμεσης επιστροφής.

Αντιδρούν ο μικρές επιχειρήσεις

Η Michele Limouzy εμφανίζεται ευχαριστημένη από νέα υπηρεσία γιατί «βοηθά τους ανθρώπους να εξοικονομούν χρόνο». Προσθέτει όμως ότι εξακολουθεί να προτιμά να αγοράζει ρούχα από τα καταστήματα.

Το «πείραμα» των γαλλικών ταχυδρομείων δεν έγινε δεκτό με ικανοποίηση από τους ιδιοκτήτες καταστημάτων. Η γαλλική Ένωση Λιανοπωλητών, η οποία ενώνει περίπου 450.000 μικρά καταστήματα, αναφέρει ότι η πρωτοβουλία προκαλεί «βαθιά δυσαρέσκεια μεταξύ των μικρών ανεξάρτητων λιανοπωλητών και εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για τη ζωντάνια των τοπικών οικονομιών, εάν επεκταθεί σε εθνικό επίπεδο».

Sports in

Όλα για όλα από τον Ολυμπιακό για την ισοφάριση κόντρα στην Μπαρτσελόνα

Ο Ολυμπιακός φιλοξενεί την Μπαρτσελόνα στο Game 4 των play offs της Euroleague με στόχο τη νίκη που θα στείλει τη σειρά σε 5ο παιχνίδι στην Βαρκελώνη.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 02 Μαϊου 2024