Η Σεούλ δοκιμάζει πύργο ελέγχου για ιπτάμενα ταξί
Η δοκιμή περιλάμβανε απογείωση διθέσιου μοντέλου της γερμανικής Volokopter
Spotlight
- Γιατί ο Έβρος μπαίνει στο κάδρο του Μαξίμου
- Μέχρι και … διαλογισμό υπόσχεται το υπουργείο Υγείας στους μαθητές για καλύτερη υγεία
- 937 εθελοντές ένωσαν τις δυνάμεις τους για τη διάσωση άγριας ζωής μετά το ξέσπασμα της φωτιάς στην Αττική
- Γιώργος Σεφέρης: Η πορεία του και η κηδεία του ενάντια στη Χούντα
Η Νότιος Κορέας προχώρησε στην επίδειξη συστήματος ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας που θα ρυθμίζει τα δρομολόγια των ιπτάμενων ταξί που θα συνδέουν τα επόμενα χρόνια τα αεροδρόμια της Σεούλ με το κέντρο της πόλης.
Πέρυσι, η Νότια Κορέα παρουσίασε οδικό χάρτη για εναέριας αστικές μετακινήσεις από το 2025. Σύμφωνα με το υπουργείο μεταφορών, οι υπηρεσίας αυτές θα μείωναν τη διάρκεια δρομολογίων 30-50 χιλιομέτρων από μια ώρα με το αυτοκίνητο σε μόλις 20 λεπτά.
Τα ιπτάμενα οχήματα αστικής μετακίνησης, ή UAM, «αναμένεται να εξελιχθούν σε ένα από τα βασικά μέσα μετακίνησης που χρησιμοποιούν οι πολίτες στην καθημερινή ζωή, και επομένως έχει επιτακτική σημασία να δοκιμάσουμε τις υπηρεσίες UAM σε διάφορα περιβάλλοντα» δήλωσε σύμφωνα με το Reuters ο υπουργός Μεταφορών Νο Χιεόνγκ-ουκ, ο οποίος παρακολούθησε την επίδειξη της Πέμπτης.
Διαβάστε επίσης:
- Για τα ιπτάμενα ταξί, η ώρα της απογείωσης δείχνει να πλησιάζει
- Αεροπορική εταιρεία αγοράζει εκατοντάδες ιπτάμενα ταξί
- Ιπτάμενα ταξί ετοιμάζεται να υποδεχτεί το αεροδρόμιο της Ρώμης
Η δοκιμή, ανακοίνωσε το υπουργείο, έδειξε ότι το σύστημα ελέγχου κυκλοφορίας που διαχειρίζεται τις εσωτερικές και διεθνείς πτήσεις συμβατικών αεροσκαφών μπορεί επίσης να ελέγχει τα UAM.
Η δοκιμή περιλάμβανε απογείωση διθέσιου μοντέλου της γερμανικής Volokopter από το αεροδρόμιο Γκίμπο της Σεούλ.
Το διθέσιο ελικοφόρο όχημα μπορεί να πετά αυτόνομα ή με πιλότο, όταν όμως μεταφέρει επιβάτες επιβάλλεται η παρουσία χειριστή για λόγους ασφάλειας, δήλωσε εκπρόσωπος του υπουργείου.
Νοτιοκορεάτες μηχανικοί παρουσίασαν επίσης μοντέλο του δικού τους αυτόνομου drone, το οποίο θα μπορεί μια μέρα να μεταφέρει πέντε άτομα. Το πρωτότυπο του οχήματος αναμένεται να αρχίσει δοκιμαστικές πτήσεις το 2022.
Το ταξίδι από το Διεθνές Αεροδρόμιο Ίντσιον της Σεούλ μέχρι το κέντρο της πόλης αναμένεται να κοστίζει γύρω στα 110.000 γουόν (81 ευρώ) όταν ξεκινήσουν οι εμπορικές πτήσεις το 2025, η τιμή όμως θα πέσει γύρω στα 20.000 γουόν (15 ευρώ) όταν η αγορά ωριμάσει γύρω στο 2035.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις