Οι πρωινοί τύποι έχουν τη φήμη, που τους θέλει να κάνουν πράγματα, να είναι δημιουργικοί και αποδοτικοί. Αν κοιτάξετε πολλούς από τους παραγωγικούς ανθρώπους στον κόσμο, θα διαπιστώσετε ότι έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό.

Ποιο είναι αυτό; Ξυπνούν νωρίς και αξιοποιούν κάθε ώρα της ημέρας.

«Είναι σημαντικό να ξεκινάτε τη μέρα σας όπως θέλετε να τη συνεχίσετε», σημειώνει η Adrienne Herbert, επιχειρηματίας και εκπαιδεύτρια.

«Το να έχετε μια ρουτίνα και να κάνετε αυτά που θέλετε προετοιμάζεστε καταλλήλως και έχετε πλήρη έλεγχο του χρόνου σας», προσθέτει.

Αν μπορείτε να αλλάξετε κάτι στη ζωή σας αλλάξτε τα πρωινά σας. Τι μπορείτε να κάνετε;

Συνηθίστε στο ξύπνημα

Η ιδέα είναι να ξυπνάτε νωρίς το πρωί. Έρευνα έχει δείξει ότι η έκθεση στο φως αυξάνει την εγρήγορση, βελτιώνει τον ύπνο και μειώνει τα επίπεδα άγχους. Κλείστε το ξυπνητήρι, σηκωθείτε από το κρεβάτι σας και ανοίξτε τις κουρτίνες.

Βάλτε την άσκηση στη ζωή σας

Σταματήστε να λέτε ότι είναι αδύνατον να κάνετε γυμναστική το πρωί. Ξυπνήστε, φορέστε τις φόρμες και τα αθλητικά σας και βγείτε για τρέξιμο. Θα σας βοηθήσει να σκέφτεστε όλη την ημέρα πιο καθαρά, να μην έχετε ανησυχίες και να είστε γεμάτοι ενέργεια. Αν δεν θέλετε να τρέξετε, δοκιμάστε το ποδήλατο ή το πιλάτες.

Μην ξεχνάτε τον διαλογισμό

Χαλαρώστε και απομακρύνετε κάθε σκέψη και κάθε εξωτερικό ερέθισμα. Πολλές πνευματικές παραδόσεις, που ενσωματώνουν τον διαλογισμό, θεωρούν ότι η διαδικασία αυτή πρέπει να γίνεται το πρωί, καθώς έτσι δημιουργείται μία σύνδεση με τον ανώτερο εαυτό μας, αφού το μυαλό μας είναι πιο καθαρό.

Γίνετε δημιουργικοί

Κάντε ό,τι αγαπάτε. Καθίστε στο γραφείο σας, αφήστε τον εαυτό σας ελεύθερο και δημιουργήστε. Τις πρωινές ώρες ο εγκέφαλος είναι πιο καθαρός και είναι πιο εύκολο να τον «ακούσετε». Μπορεί το πρώτο μισάωρο να είναι λίγο δύσκολο αλλά στο τέλος η δουλειά που θα έχετε κάνει θα σας εκπλήξει.

Μπείτε στη θέση των διασήμων

Τι κάνουν οι celebrities το πρωί; Ποια είναι η ρουτίνα τους; Μπορείτε να «κλέψετε» κάποιες από τις συνηθειές τους και να τις προσαρμόσετε στο δικό σας πρόγραμμα.

Η Τζένιφερ Άνιστον για παράδειγμα, ξυπνά στις 4:30 και κάνει γιόγκα ενώ η Βικτόρια Μπέκαμ πίνει δύο κουταλιές μηλόξυδο και στη συνέχεια ξεκινά την προπόνηση της.

Ο Ορλάντο Μπλουμ από την μεριά του τραγουδάει για 20 λεπτά.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr