Παρατείνεται εκ νέου η απευθείας τιμολόγηση διαφημιζόμενων από ΜΜΕ
Παρατείνεται εκ νέου κατά τρεις μήνες (από 1η Οκτωβρίου 2016 αντί από 2 Ιουλίου 2016 που ίσχυε) η προθεσμία για τη διαδικασία της απευθείας τιμολόγησης των διαφημιζόμενων από τα ΜΜΕ, σύμφωνα με τροπολογία του υπουργού Επικρατείας, Νίκου Παππά.
Παρατείνεται εκ νέου κατά τρεις μήνες (από 1η Οκτωβρίου 2016 αντί από 2 Ιουλίου 2016 που ίσχυε) η προθεσμία για τη διαδικασία της απευθείας τιμολόγησης των διαφημιζόμενων από τα ΜΜΕ, σύμφωνα με τροπολογία του υπουργού Επικρατείας, Νίκου Παππά.
Η τροπολογία κατατέθηκε στο σχέδιο νόμου με τίτλο: «Πλαίσιο για την ασφάλεια στις υπεράκτιες εργασίες έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων, ενσωμάτωση της οδηγίας 2013/30/ΕΕ, τροποποίηση του π.δ. 148/2009 και άλλες διατάξεις».
Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση που κατατέθηκε στη Βουλή, οι προθεσμίες έχουν αποδειχθεί ασφυκτικές για τις επιχειρήσεις, οι οποίες δραστηριοποιούνται στον διαφημιστικό τομέα.
Προκειμένου να διευκολυνθεί η ομαλή προσαρμογή του επιχειρηματικού κόσμου στις νέες υποχρεώσεις, παρατείνεται η απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζόμενων για χρονικό διάστημα τριών μηνών, έως την 1η Οκτωβρίου 2016, ώστε να υπάρξει ο απαραίτητος χρόνος προσαρμογής των διαφημιστικών επιχειρήσεων στις νέες ρυθμίσεις.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Πού βρίσκονται οι πιο ευτυχισμένοι 60άρηδες στον κόσμο; Σίγουρα όχι στην Ελλάδα
- Υεμένη: Οι ΗΠΑ ανακοίνωσαν ότι κατέστρεψαν μη επανδρωμένο σκάφος των Χούθι
- ΗΠΑ: Μαχητικό αεροσκάφος F-16 Viper συνετρίβη στο εθνικό πάρκο Γουάιτ Σαντς
- ΗΠΑ: Οριακό προβάδισμα μιας μονάδας του Μπάιντεν έναντι του Τραμπ σε μια αμφίρροπη αναμέτρηση
- Βρετανία: Απελαύνεται στη Ρουάντα ο πρώτος αιτηθείς άσυλο μετά την ψήφιση του αμφιλεγόμενου νόμου
- Ράφα: Χερσαία επίθεση θα προκαλέσει «απερίγραπτη τραγωδία», προειδοποιεί ο ΟΗΕ