Χωρίς… χέρια Oculus Touch λανσάρεται στις ΗΠΑ το Oculus Rift
To Rift, η κάσκα εικονικής πραγματικότητας της πολλά υποσχόμενης Oculus, πρόκειται να κυκλοφορήσει άμεσα, εντούτοις ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας που αναπτύσσει το περίφημο σύστημα εικονικής πραγματικότητας πρόσθεσε ότι τα χειριστήρια Touch δεν θα το συνοδεύουν, αφού η κυκλοφορία τους θα καθυστερήσει έως το τελευταίο τρίμηνο του 2016.
Spotlight
- Εκρηκτικό κλίμα στον ΣΥΡΙΖΑ στην Πολιτική Γραμματεία
- Η ιστορία της Γαλλίδας που έμαθε να πιλοτάρει ελικόπτερο για να βγάλει τον άντρα της από τη φυλακή
- Ποια είναι η πραγματική κατάσταση στα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία;
- Νέα στοιχεία για την επίθεση στον κτηνοτρόφο στο Ρέθυμνο – Η αναβίωση βεντέτας 10 ετών
To Rift, η κάσκα εικονικής πραγματικότητας της πολλά υποσχόμενης Oculus, πρόκειται να κυκλοφορήσει άμεσα, εντούτοις ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας που αναπτύσσει το περίφημο σύστημα εικονικής πραγματικότητας πρόσθεσε ότι τα χειριστήρια Touch δεν θα το συνοδεύουν, αφού η κυκλοφορία τους θα καθυστερήσει έως το τελευταίο τρίμηνο του 2016.
Oculus Rift is now shipping in 2-4 days. Apologies for initial delay. We’re fully caught up & ramping production. Touch ships in volume Q4.
— Brendan Iribe (@brendaniribe) 12 Ιουλίου 2016
Η ανακοίνωση προκάλεσε κάθε άλλο παρά θετικά σχόλια. Το TechCrunch αναφέρεται σε ένα «τεράστιο… μικρό λάθος». Οι προγραμματιστές που αναπτύσσουν εφαρμογές VR για το Rift καλούνται να ξεχάσουν τα χειριστήρια που στέλνουν σήματα εισόδου ακόμα και από τα δάχτυλα και να περιοριστούν στην υποστήριξη του controller του Xbox που συνοδεύει το Rift -ή, ακόμα χειρότερα για την Oculus, να ασχοληθούν με το ανταγωνιστικό HTC Vive.
Η εταιρεία είχε προαναγγείλει 30 «full Touch launch games» κατά την επίσημη πρώτη του Rift.
Πάντως, ο CEO Ίριμπε έσπευσε να καθησυχάσει τους developers:
Thousands of Touch dev kits are going to developers now. https://t.co/IbD1oPQaH2
— Brendan Iribe (@brendaniribe) 12 Ιουλίου 2016
Ο συντάκτης Λούκας Μάτνεϊ αναφέρεται επίσης στους εντυπωσιακούς τίτλους που απαιτούν τα χειριστήρια σε σχήμα μισοφέγγαρου, στο σχετικά υψηλό κόστος του συστήματος (περίπου 600 δολάρια για το Rift και 200 δολάρια για τα Touch), καθώς επίσης και στο συγκριτικό πλεονέκτημα που αναγνωρίζεται στο Playstation VR, αφού δεν απαιτεί ισχυρό (και ακριβό) PC αλλά ξεκινά από τη μεγάλη βάση των κατόχων Playstation 4.
Οι ελάχιστες απαιτήσεις από τα PC για την εικονική πραγματικότητα της Oculus
Τι θα πάθουμε εάν παίζουμε VR;
Στις 13 Οκτωβρίου 2016 το Playstation VR με πολύ διάστημα και Μπάτμαν
Το Oculus Rift έχει δύο οθόνες AMOLED και νέο σύστημα ταχύτατου εντοπισμού της σχετικής θέσης της κεφαλής του χρήστη (αποτελούμενο από πλήθος IR LED) και οπτικά που έχουν αναπτυχθεί ειδικά για τις ανάγκες μιας βουτιάς στον ψηφιακό κόσμο. Επιπλέον το Oculus Rift έχει ένα νέο σύστημα για τον ήχο, κρίσιμος παράγοντας για να πείσει τον χρήστη ότι έχει πράγματι μεταφερθεί σε ένα άλλο περιβάλλον. Τα ακουστικά είναι αφαιρούμενα ώστε να μπορούν να αντικατασταθούν από άλλα επιλογής του χρήστη, η μάσκα προσαρμόζεται στην απόσταση των ματιών του χρήστη αλλά και στις ανάγκες για χώρο για όσους φορούν γυαλιά.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το Oculus Touch και η νέα μέθοδος που λανσάρει η Oculus για να εμπλουτίσει την εμπειρία συμμετοχής του χρήστη στον εικονικό κόσμο που επισκέπτεται φορώντας την μάσκα VR.
Με τα νέα χειριστήρια σε σχήμα μισοφέγγαρου που φοριούνται στα χέρια και κρατιούνται στις παλάμες, ο παίκτης ενός, πολεμικού, για παράδειγμα, παιχνιδιού θα μπορεί να πιάσει το όπλο του, ή σε άλλα, να κάνει την κίνηση για να πετάξει ένα φρίσμπι, ή ακόμα και να αναγνωρίσει το παιχνίδι/εφαρμογή VR την χαρακτηριστική κίνηση ύψωσης του δείκτη σχηματίζοντας το γνωστό Like. Επίσης, τα νέα χειριστήρια «καταλαβαίνουν» την χρήση και την κατεύθυνση του δείκτη του χεριού, όπως και τον χαιρετισμό με το κούνημα του χεριού.
tech.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις