Μετά την κρίση διεθνών διαστάσεων που προκάλεσε και την πρωτοφανή (και μέχρι πρότινος αδιανόητη) κυβερνοεπίθεση στη Sony, η κωμωδία Interview ξεκίνησε να προβάλλεται στις κινηματογραφικές αίθουσες των ΗΠΑ αλλά και στο Διαδίκτυο.

Αλλά επιπλέον, έπειτα από όλα αυτά, στην επίθεση περνούν οι κριτικοί…

Η διανομή της ταινίας είναι διπλό στοίχημα: Όχι μόνο λόγω της απροσδόκητης πολιτικής διάστασης που πήρε, αλλά και επιχειρηματικά με την ταυτόχρονη διάθεσή της στο Ίντερνετ.

Με σενάριο την απόπειρα δύο αμερικανών δημοσιογράφων να πλησιάσουν τον βορειοκορεάτη ηγέτη Κιμ Γιονγκ-Ουν και να τον δολοφονήσουν κατ’ εντολή της CIA, η ταινία πυροδότησε την κυβερνοεπίθεση -η Βόρειος Κορέα, που κατηγορείται ως υπεύθυνη, αρνείται εμπλοκή αλλά «καλωσόρισε» το χάκινγκ.

Στη συνέχεια, η Sony αποφάσισε να αναβάλει την πρεμιέρα της ανήμερα των Χριστουγέννων αλλά έτσι ξεκίνησε στις ΗΠΑ ένα δεύτερο ζήτημα γύρω από την ελευθερία της γνώμης και το «θάρρος» που χρειάζεται για να την υποστηρίξει κανείς.

Τελικά, η εταιρεία υπαναχώρησε και η ταινία ξεκίνησε να προβάλλεται (οι πρώτες προβολές έγιναν στο Λος Άντζελες μετά τα μεσάνυχτα προς Πέμπτη). Μερικές ώρες νωρίτερα, η ταινία ήταν διαθέσιμη -επί πληρωμή- σε διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες.

Έτσι, έφτασε η ώρα το Interview να ολοκληρώσει τον σκοπό του και να γίνει βορά στους κριτικούς: Η περιπέτεια της ταινίας δεν λύγισε την αυστηρότητά τους.

Στο Rotten Tomatoes, παίρνει 50% (οι «top critics» του δίνουν μόλις 32%).

Η Washington Post ξεκινά γράφοντας ευγενικά ότι η ταινία «βγάζει λίγο γέλιο, αλλά δεν είναι τόσο αιχμηρό όσο θα πίστευε κανείς βάσει της φήμης του». Συνεχίζοντας, η εφημερίδα δεν μοιάζει να ενθουσιάζεται «με το παιδικό χιούμορ» της ταινίας ούτε με τις «τεμπέλικες και περιττές σκηνές βίας». Αξιολόγηση: Δύο αστεράκια.

«Αν και κανείς δεν περίμενε υψηλή τέχνη, οι αδυναμίες της ταινίας είναι επικές» γράφει από την πλευρά της η WSJ, που δεν λυπάται να γράψει ότι «το να δει κανείς την ταινία είναι μαρτύριο από την αρχή μέχρι το τέλος».

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,Associated Press