Θα μπορούσε να ανήκει, υπό προϋποθέσεις, στους μικρούς πολιτισμικούς πολέμους της περιόδου μαζί με τη σειρά «Το παιχνίδι του καλαμαριού». Εκείνους που ανανεώνουν την ποπ κουλτούρα και μεγεθύνουν κάθε τόσο τις προσδοκίες στη δημόσια συζήτηση εντός των social media. «Σας άρεσε ο τελευταίος «Τζέιμς Μποντ»;». Ανταποκρίθηκε στο βάρος του μύθου που κουβαλάει; Και πώς οφείλουμε να αποχαιρετήσουμε τον Ντάνιελ Κρεγκ, με δεδομένο ότι η ταινία που σκηνοθετεί ο Κάρι Φουκουνάγκα είναι η τελευταία στην οποία ο ηθοποιός εμφανίζεται ως πράκτορας των πρακτόρων;

Ο μεταπανδημικός Μποντ του 2021 φαίνεται να έχει τα νούμερα με το μέρος του – αυτά που συνηγορούν για το αυξημένο ενδιαφέρον των σινεφίλ και πιθανότατα παρασύρουν ακόμη και όσους στέκονται με καχυποψία απέναντι στο «φαινόμενο». Η πρεμιέρα του Σαββατοκύριακου σε 54 χώρες παγκοσμίως (Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ιταλία, Ισπανία, Βραζιλία, Γερμανία, Μεξικό κ.α.) απέφερε περίπου 120 εκατ. δολάρια. Την περασμένη Παρασκευή ξεκίνησαν οι προβολές στις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη αγορά, αποφέροντας 23,3 εκατ. δολάρια, με τις προβολές για το Σαββατοκύριακο να φτάνουν τα 65 εκατομμύρια. Και έπεται συνέχεια στην Κίνα, όπου η ταινία θα αρχίσει να προβάλλεται στις 29 Οκτωβρίου. Στην ελληνική πρεμιέρα η ταινία έφερε πάνω από 17.000 θεατές στις αίθουσες και συνολικά έκοψε 80.000 εισιτήρια το πρώτο τετραήμερο κυκλοφορίας της σε 249 οθόνες πανελλαδικά (30/9-3/10).

Ο κριτικός κινηματογράφου των «ΝΕΩΝ» και του «Βήματος» Γιάννης Ζουμπουλάκης, ο αναπληρωτής καθηγητής Κοινωνιολογίας της Επικοινωνίας στο ΑΠΘ Βασίλης Βαμβακάς και ο σκηνοθέτης-παραγωγός Αντώνης Τολάκης γράφουν για τη διαχείριση του «μύθου» στην τελευταία ταινία και σε αυτές που θα ακολουθήσουν.