Τις δυνάμεις της με την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα, τους παρόχους περίθαλψης και τις κυβερνήσεις ένωσε η Bayer, για να βοηθήσει στην καταπολέμηση της πανδημίας. Η εταιρεία παρείχε πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών και ερευνητικών δεδομένων για την εύρεση και ανάπτυξη νέων αποτελεσματικών θεραπειών για το COVID-19, ενώ πριν λίγες εβδομάδες ανακοίνωσε τη συμφωνία συνεργασίας με την CureVac για να υποστηρίξει την περαιτέρω ανάπτυξη, τη διάθεση και τις αντίστοιχες διαδικασίες του υποψηφίου εμβολίου CVnCoV. Η Bayer σχεδιάζει να κατασκευάσει 160 εκατομμύρια δόσεις του εμβολίου της CureVac το 2022 στη μονάδα παραγωγής στο Wuppertal, ενισχύοντας έτσι το υπάρχον δίκτυο παραγωγής.

Αυτό τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Bayer Ελλάς και επικεφαλής του Τομέα Φαρμάκων σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία Andreas Pοllner στο πλαίσιο διαδικτυακής εκδήλωσης για τις προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει η εταιρεία στη διάρκεια του 2021.

Στον σύντομο χαιρετισμό του ο κ. Ανδρέας Κυριαζής, Country Division Head του Τομέα Υγείας των Καταναλωτών στη Bayer Ελλάς δήλωσε ότι: «Η πανδημία μας έδωσε την ευκαιρία να υιοθετήσουμε «καλές συνήθειες» και να κατανοήσουμε καλύτερα την ευθύνη μας για τη διατήρηση της υγείας και της ασφάλειας. Καθώς αντιμετωπίζουμε πρωτόγνωρες δημογραφικές μεταβολές, και αναδυόμενες προκλήσεις στον τομέα της υγείας, δεν υπήρξε ποτέ πιο επιτακτική ανάγκη να δώσουμε τη δυνατότητα στους ανθρώπους να φροντίζουν καλύτερα τον εαυτό τους και εκείνους που αγαπούν» και συμπλήρωσε «Για να ανταποκριθούμε στις προκλήσεις της εποχής και τις ανάγκες των καταναλωτών λανσάρουμε νέα προϊόντα σε γνωστά brands όπως αυτά της Bepanthol και της Ασπιρίνης ενώ ταυτόχρονα επενδύουμε σε συνεργασία με αξιόπιστες εταιρείες στην Ελλάδα για την ανάπτυξη και παραγωγή βασικών προϊόντων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η συνεργασία με την FAMAR που παράγει μέρος της σειρά Bepanthol, ενώ από φέτος σκοπεύουμε να αυξήσουμε την παραγωγή, για να καλύψουμε τη διεθνή ζήτηση στη συγκεκριμένη σειρά προϊόντων».

Από τον τομέα της Γεωργικής Επιστήμης, ο κ. Μανώλης Παναγιωτόπουλος Country Commercial Lead επεσήμανε πως «η Bayer αναγνωρίζει τη μεγάλη πρόκληση που δέχεται η εγχώρια παραγωγή ως απόρροια του lockdown στην εστίαση, της πολύ περιορισμένης τουριστικής περιόδου και των κατά τόπους ακραίων καιρικών συνθηκών που μπορούν να συνδεθούν με την κλιματική αλλαγή. Ως ηγέτης εκτός από την υγεία και στην διατροφή, μέσα από το συνεργασίες στην Αλυσίδα Αξίας των Τροφίμων (Food Chain Partnership), βοηθάμε ομάδες παραγωγών έτσι ώστε αυξηθεί η εμπορευσιμότητα στα προϊόντα τους και να γίνουν ανταγωνιστικότερα στις ξένες αγορές» και συμπλήρωσε  «Επιπλέον η Bayer εδώ και αρκετό καιρό προσφέρει σε Έλληνες παραγωγούς το BayGAP, ένα πρόγραμμα που τους υποστηρίζει να πιστοποιηθούν και να συνδεθούν με την αλυσίδα αξίας τροφίμων, προσφέροντάς τους ουσιαστική εκπαίδευση, συμβουλές και υποστήριξη για πιστοποίηση. Τέλος αναπτύσσοντας εργαλεία όπως το Climate FieldView™ αλλά και τη σειρά προϊόντων Bayer Biologicals, δίνει λύσεις που ανταποκρίνονται στις προκλήσεις για βιώσιμη και ποιοτική παραγωγή, προς όφελος των παραγωγών, των συνεργατών της, της αλυσίδας αξίας των τροφίμων αλλά και των καταναλωτών».

Την εκδήλωση που είχε τίτλο “Let’s have some digital fun”, συντόνισε η κα Σόνια Μουσαβερέ, Διευθύντρια Επικοινωνίας της Bayer Ελλάς.