Εντάξει, είναι σε κάποιον βαθμό λογικό οι εργαζόμενοι που εξυπηρετούν πελάτες να χρησιμοποιούν «παρατσούκλια» και χαρακτηριστικά των πελατών για να τους ξεχωρίζουν και να γίνεται πιο εύκολα η δουλειά τους.

Ειδικά όταν πρόκειται για σερβιτόρους, είναι ευκολότερο να πεις «στο τραπέζι με τις τρεις κοπέλες», από το να λες «στο τραπέζι 10».

Παρ΄όλα αυτά το πρόβλημα εγείρεται όταν αυτούς τους χαρακτηρισμούς τους μαθαίνουμε εμείς. Ακόμα χειρότερο, δε, γίνεται όταν αυτοί είναι προσβλητικοί.

Όλα λάθος στη Νέα Ζηλανδία

Όλα τα παραπάνω πήγαν στραβά, σε ένα εστιατόριο της Νέας Ζηλανδίας!

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Μια γυναίκα πήγε με την οικογένεια της σε ένα εστιατόριο και όταν ήρθε η απόδειξη… έμειναν κάγκελο.

Αυτό γιατί πάνω στην απόδειξη υπήρχε η εξής φράση: «Το τραπέζι της οικογένειας με το τρομακτικό μωρό».

Φυσικά η μητέρα του παιδιού απευθύνθηκε στην εν λόγω αλυσίδα εστιατορίων με σκοπό να διαμαρτυρηθεί.

Μάλιστα, σύμφωνα με την ίδια το εστιατόριο απολογήθηκε για την απαράδεκτη φράση. Σε νέα της δήλωση η γυναίκα αποκάλυψε ότι είχε λάβει «τηλεφωνικές κλήσεις από τη διοίκηση του καταστήματος για να της ζητήσουν συγγνώμη. Μάλιστα, ο διευθυντής τροφίμων και ποτών της αλυσίδας εστιατορίου ταξίδεψε για να συναντηθεί με την ίδια και να της ζητήσει συγγνώμη από κοντά.

Στην Sze προσφέρθηκε πλήρη επιστροφή χρημάτων για το γεύμα και απ’ ότι φαίνεται ο σερβιτόρος, που έγραψε αυτό το μήνυμα, έχει τεθεί σε άδεια προς το παρόν, παρότι είναι μετανιωμένος για τη συμπεριφορά του.

Insulting a family probably isn’t the best business decision? I’d give zero stars if I could.

Δημοσιεύτηκε από Kimberly Sze στις Παρασκευή, 1 Νοεμβρίου 2019